Ik heb iemand gevonden die zo'n laser cut machine heeft, alleen moet ik zelf voor de autocad afbeeldingen zorgen. Heeft iemand afbeeldingen of logo's in autocad of iig vector based figuren. De zijkant van mijn pc kast wordt namelijk onderhanden genomen en misschien de bovenkant ook wel
Verwijderd
Kun je geen gifje op jpg'tje impoteren in Autocad? Want exporteren naar een gif of jpg gaat wel.
kan wel (met 'image') maar het blijft een pixelplaatje...Op woensdag 19 december 2001 12:55 schreef Sinph het volgende:
Kun je geen gifje op jpg'tje impoteren in Autocad? Want exporteren naar een gif of jpg gaat wel.
die je natuurlijk wel over kunt treken...
Verwijderd
Ja, want van uitlaatgas kan je ook zo weer benzine maken 
Op woensdag 19 december 2001 12:55 schreef Sinph het volgende:
Vectorbased of pixelbased gaat het om... moet vector zijn voor die machine...
dus...
dus...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
De site waar ik mijn window etch logo's vandaan heb, daar staan epsjes...Op woensdag 19 december 2001 13:37 schreef Speedpete het volgende:
Vectorbased of pixelbased gaat het om... moet vector zijn voor die machine...
dus...
Moet je ff in de window etch bestel topic kijken...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Thnxz, zoiets zocht ikOp woensdag 19 december 2001 13:46 schreef Demoniac het volgende:
[..]
De site waar ik mijn window etch logo's vandaan heb, daar staan epsjes...
Moet je ff in de window etch bestel topic kijken...
Pagina: 1