[Pricewatch] DDR ineens duurder?!

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Ik kijk vanochtend ff bij dimension.nl wat de prijzen zijn van 256MB PC2100, was het ineens 195 piek! :( Vorige week nog maar 149... ook bij andere zaken zijn de prijzen gestegen.
Iemand een idee hoe dit komt, en of het tijdelijk is of door blijft gaan (anders wacht ik nog ff met kopen tot het weer goedkoper is)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

dit heb ik ook gemerkt,gelukkig heb ik vorige maand al 512 mb ddr gekocht toen de prijzen nog normaal waren
ik denk omdat toen de prijzen zo goedkoop waren iedreeen dacht hee,even snel nog wat erbij kopen,en als er veel word gekocht kunnen ze de prijzen omhoog brengen.
typisch vraag en aanbod dus

Verwijderd

hihi ik heb nog mushkin 2x 512MB DDR voor 225 p/s gekocht =]

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 23:50
de verwachting is dat het in januari weer omlaag gaat (dat hoop ik ook natuurlijk :) )

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 12:44 schreef SuB het volgende:
hihi ik heb nog mushkin 2x 512MB DDR voor 225 p/s gekocht =]
Wil je d'r 1 kwijt? :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

De fabrikanten hebben de productie verlaagd, dus stijgen de prijzen. Simpel, overschot, lage prijzen, schaarste hoge prijzen.:(

Verwijderd

nee =] srry ik hou lekker 1gig

Verwijderd

Kerstmis komt eraan he. De mensen kopen toch wel... :9~
Pagina: 1