Ik snap je antwoord niet, kun je het iets beter uitleggen ?? Wat moet ik "closen" om mijn topic name te veranderen ??
Greetz,
Bulldog
Greetz,
Bulldog
hmm,even kijken..Bulldog (Junior Member)..ah vandaar
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
God god, wat zijn we weer leuk... 
Bulldog, om je een normaal antwoord te geven: nee, het is niet mogelijk om de titel van je topic te wijzigen.
Bulldog, om je een normaal antwoord te geven: nee, het is niet mogelijk om de titel van je topic te wijzigen.
Bedankt voor je heldere en uitermate vriendelijke reactie
havana/weedty-> was dat nou nodig?
Ff een plak uit de FAQ:
Het enige wat Bulldog fout deed, was hem in SG posten ipv Lieve Adjes.
Kaj.
Ff een plak uit de FAQ:
Nergens wordt er gerept over het editen van je topic.Editing Your Posts
You may edit your own posts at any time. Just go to the thread where the post to be edited is located and yo will see an edit icon on the line that begins "posted on..." Click on this icon and edit the post. No one else can edit your post, except for the forum moderator or the bulletin board administrator. A note is generated at the bottom of each post that is edited so that every one knows when a post has been edited.
Het enige wat Bulldog fout deed, was hem in SG posten ipv Lieve Adjes.
Kaj.
naj,joh! pak dit nou niet zo zwaar op!
Een beetje sarren..
Maareuh er staan zoveel topics in stuffis generalis die er niet thuis horen..vandaar!
Deze hoorde dus in de lieve adjes..
Een beetje sarren..
Maareuh er staan zoveel topics in stuffis generalis die er niet thuis horen..vandaar!
Deze hoorde dus in de lieve adjes..
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
Er stonden twee dezelfde topics, de ene met replies en de andere zonder. Daarom heb ik die ene zonder replies (deze dus) "closen maar" neergezet.havana/weedty-> was dat nou nodig?
Alleen de Adjes kunnen topic titels veranderen. Helaas helaas.
Tja... En toen ik reageerde, stond deze al in Lieve Adjes, dus daarom mijn vraag 
Kaj.
Kaj.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()