Kan iemand mij vertellen met welke applicatie ik een fla bestand kan openen???
Sorry ben vergeten te melden dat ik Macromedia Flash player geinstalleerd heb, maar het bestand wordt nog steeds aangegeven met een windows logo en is niet te openen
flash player opent *.swf files dat zijn de "view-files" de .fla files zijn de "edit-files" en kun je dus met macromedia Flash openen en editen
Laat me raden: je hebt het gedownload in de veronderstelling dat het muziek is. Zo ja: hernoem het dan tot .mp3-bestandje1. Zo nee, dan weet ik het ook niet.
1 Veel sites staan niet toe dat er mp3'tjes online gezet worden, zodat users ze gaan hernoemen naar een 'onschuldiger' formaat.
1 Veel sites staan niet toe dat er mp3'tjes online gezet worden, zodat users ze gaan hernoemen naar een 'onschuldiger' formaat.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Waaruit haal jij dat ik het over mp3 heb, nee het is een bestand dat ik gekregen heb en moest bewerken, ik heb nu inderdaad de complete versie van Flash gedownload en niet de player alleen, nu werkt het wel.Op woensdag 19 december 2001 12:52 schreef vooghel het volgende:
Laat me raden: je hebt het gedownload in de veronderstelling dat het muziek is. Zo ja: hernoem het dan tot .mp3-bestandje1. Zo nee, dan weet ik het ook niet.
Anoniem: 18476
Volgens mij mag dit officieel niet op GoT. Maar volgens mij heeft ie het hier daar niet over en de bestanden hebben meestal andere extensiesOp woensdag 19 december 2001 12:52 schreef vooghel het volgende:
een .vla bestand open je natuurlijk met een lepel
Anoniem: 36789
LOp woensdag 19 december 2001 13:16 schreef KillerAce_NL het volgende:
een .vla bestand open je natuurlijk met een lepel

Anoniem: 40476
Da's gebleken ja...Op woensdag 19 december 2001 14:09 schreef Dribbeltje het volgende:
De falsh PLAYER moet je neit hebben.
Je moet gewoon macromedia flash 5 hebben.
Pagina: 1