Toon posts:

Unlocksetje zoals in deze link: zie topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.amdpower.com/sections.php4?op=viewarticle&artid=66

Ik zoek dus zo'n soortgelijk setje om de proc te unlocken. Weet iemand waar je dit soort setjes kan krijgen? Of misschien nog beter, een winkel in amsterdam die de Athlon XP 1600+ voor me wil unlocken?

Edit: en aangezien mijn procje met de kast dicht tussen de 52 en 54 graden idle is, welke koeler jaagt de temp naar beneden? De titan lijkt me wel ok toch? Er zitten al 2 casefans in maar dat maakt vrij weinig uit kwa temp.

Verwijderd

Dit soort epoxy kan je bij de betere hobbyzaak wel halen.
Het heet bison electro en kostte mij iets van 30 piek voor zo'n superklein flesje :(
Maar het werkt wel.

Verwijderd

Topicstarter
en dat is dus geleidend spul?

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 12:13 schreef LinuxAap het volgende:
en dat is dus geleidend spul?
klopt :)

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 08:14
JA, dat is geleidend. Is bijvoorbeeld geschikt om de verwarmingsbanen op de achterruit van de auto te repareren of om een AMD te unlocken >:)

-

Verwijderd

Topicstarter
ok, dus dat moet ik hebben... en dat spul om het gat mee op te vullen? wat is daar het beste voor? die heat pasta (wit) of iets anders? Kan me niet zo goed voorstellen eigenlijk... als je er nl. seconden lijm in druppelt dan droogt dat toch niet? tenminste... niet als er geen ander materiaal tegenaan komt volgens mij.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

En het is geen epoxy. Sorry, beroepstic.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
klopt, epoxy is een 2 componentenlijm die je eerst zelf moet mengen, epoxy is vooral geschikt voor het vullen van gaten, maar ook voor t aan mekaar lijmen van staal etc..
Pagina: 1