Kan het zijn dat de karma uitdeel machine een probleempje heeft? ik had het idee dat ik een aantal puntjes bij elkaar had gesprokkeld en hoewel het niet echt belangrijk is
wil ik toch wel graag mijn karma hoger hebben heheheh
Athena staat toch niets te doen, dus krijg je van mij een karma update...
Heb ik iets gemist ofzo? Wat is het verband tussen Athena en karma?? Athena was toch de database server? En die staat niets te doen???
Het verband tussen karma en athena:
Al die karma scores zitten in een grote database op athena en ik geloof 1x per dag worden de scores van iedereen geupdate omdat het nogal aso is om elke minuut een enorme tabel met duizenden entries te doorlopen.
En aangezien athena het niet druk had heeft femme even een keer extra alle entries geupdate.
Al die karma scores zitten in een grote database op athena en ik geloof 1x per dag worden de scores van iedereen geupdate omdat het nogal aso is om elke minuut een enorme tabel met duizenden entries te doorlopen.
En aangezien athena het niet druk had heeft femme even een keer extra alle entries geupdate.
LOL en Femme verwoorde dat weer lekker vaag. 
F.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
HlpDsK, ga naar Tweakers, pak een willekeurige topic waar je ehbt gereageerd en klik dan op je eigen naam (of die van een ander als je diens karma wil weten, duh
)
Dan zie je dus je profile...
Ennuh kan er niet een lijst online komen om te zien hoeveel karma iedereen heeft (ik sta nu 171ste ofzo
) of is dat weer iets voor mij als stats/lijst/getal verslaafde??
Dan zie je dus je profile...
Ennuh kan er niet een lijst online komen om te zien hoeveel karma iedereen heeft (ik sta nu 171ste ofzo
Maar je krijgt dus puntjes voor leuke foute of wat dan ook voor postings
Word dit evt ook nog gekoppeld aan het forum GoT, lijkt mee ook heel erg zinvol.
Het verbaasde mij best toen ik er laatst achterkwam dat ik voor het GoT een apparte account moest creeren, mischien iets voor in de toekomst
, vandaar dat ik ook nog een (junior member ben)
Word dit evt ook nog gekoppeld aan het forum GoT, lijkt mee ook heel erg zinvol.
Het verbaasde mij best toen ik er laatst achterkwam dat ik voor het GoT een apparte account moest creeren, mischien iets voor in de toekomst
May the Force be with You instead of Bill
Probleem al opgelost!
Ik ben toch malle pietje niet!
Hmm, ik wist niet dat alle entry's maar een keer per dag werden geupdate... Maar wat doet de athena server dan hele dagen?? Die doet toch wel iets?
Daar draait het databeestje op.
Gemiddeld 25 queries per seconde, maar ze is zo snel dat 't haar weinig kan boeien...
Pagina: 1