ik zag het ook 
damn lamer
damn lamer
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Was grote spamactie geweest, dus er waren even andere prioriteiten dan even een foute (in haast bedachte) code te veranderen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Maar in zekere zin klopt het wel. Bij offline krijg je een 404.. die kreeg je nu niet
Exact expert nodig?
ik had hem geupload bij mediamonks en toen zag ik het ook...

"Het forum is tijdelijk niet offline in verband met onderhoud."
beetje vreemde zin ja...
(dit is btw mun eerste upload bij mediamonks, kijken hoe en of dat werkt)
en die spam actie was van die got terrorist ofzo? Of is dat weer heel wat anders...
"Het forum is tijdelijk niet offline in verband met onderhoud."
beetje vreemde zin ja...
(dit is btw mun eerste upload bij mediamonks, kijken hoe en of dat werkt)
en die spam actie was van die got terrorist ofzo? Of is dat weer heel wat anders...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Toch klopt het wel, het forum was niet offline voor onderhoud, maar voor iets anders.
Bericht hierboven
Smart-assOp woensdag 19 december 2001 13:04 schreef Floris Diemel het volgende:
Toch klopt het wel, het forum was niet offline voor onderhoud, maar voor iets anders.
hoi floris
Hej doed!Op woensdag 19 december 2001 13:08 schreef obsidian het volgende:
[..]
Smart-ass
hoi floris
Ik ga ff offtopic: Kan je dat mokkel in je icoon niet een ander kleurtje lingerie aandoen? Ik word een beetje misselijk van dat paars
Bericht hierboven
Verwijderd
GeghOp woensdag 19 december 2001 11:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Was grote spamactie geweest, dus er waren even andere prioriteiten dan even een foute (in haast bedachte) code te veranderen
Zwart?Op woensdag 19 december 2001 13:11 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Hej doed!
Ik ga ff offtopic: Kan je dat mokkel in je icoon niet een ander kleurtje lingerie aandoen? Ik word een beetje misselijk van dat paars
[Floris]Jah, of een mooi wit/rozig kleurtje ofzo
ik vind die code #1 zo wel wat hebben
mooi laten zoals ie nu is
Pagina: 1