Toon posts:

paswoord incorrect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het veranderen van mijn paswoord (van HARDSCARF2) werkt mijn paswoord niet meer :(
kan 1 van de admin. dit nog verhelpen?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik zal ff voor je kijken...

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik kwam 4! hardscarfs tegen. Ik kan ze eruitkegelen, zodat je je opnieuw op de gewenste nick kan reggen...
Zeg het maar.
Kaj.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het liefst HARDSCARF2 behouden omdat ik daar al op gepost heb
Kan het aantal gepostte replys niet behouden worden,behoud dan alleen HARDSCARF maar.
Die andere 2 werken niet omdat de paswoorden ervan niet naar mijn hotmailaccountje kunnen worden verzonden :(

Als dit allemaal niet kan, kegel ze er dan allemaal maar uit zodat ik -eindelijk- onder HARDSCARF kan registreren.

Is er eigenlijk ook een reden waarom hij het paswoord (van HARDSCARF2 niet meer accepteerd? Het paswoord was 14 letters lang.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik heb, om eerlijk te zijn, geen idee.
Ik gooi ze er allemaal uit, dan kan je zelf bepalen welke nick je wilt.
Dat resulteert wel in een Juniorschap, maar een echte tweaker staat daarboven :)
Kaj.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, ze zijn weg, je kunt je opnieuw reggen.
Kaj.

Verwijderd

Finally, maar toch, helaas wel weer jun. member.

Is er een andere admin.(Rick of Jorma bv.) die misschien wel weet hoe dat zit met die paswoordenzooi.
Als ik het paswoord weer verander wil ik wel graag mijn posts behouden. Als je begrijp wat ik bedoel :)

Thanx anyway Kaj

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Niemand weet hoe dat zit met die passwords.. dat noemen we nou het (ietwat dementerende) organisme dat ook wel UBB genoemd word.
Pagina: 1