Toekomst van t.net, to boldy go ... etc.

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:32
Om het maar direct te zeggen. Wat zijn de toekomstige ideeen voor t.net?

Die vraag komt natuurlijk niet zomaar omhoog zetten. Ikzelf volg t.net al een tijdje en ik merk dat ik meer en meer behoefte heb aan nieuws. De manier waarop op t.net het nieuws gepresenteerd krijg vind ik persoonlijk nog altijd tien keer lekkerder dan op welke site dan ook. Sites als /. , Webwereld en nu.nl zijn zo ongelooflijk lelijk slash onoverzichtelijk dat ik er eigenlijk weinig kom (anders dan via t.net).

Maar, toch merk ik dat het aanbod van nieuws nogal afhangt van het weer ofzo. De ene dag zijn er 25 postings en de andere dag 10. Dat vindt ik nog wel een verschil.

Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik meer, meer, meer nieuws wil zien. Alleen dan is de vraag, hoe houdt je het lekker simpel en strak zoals het nu is. Misschien zit er ergens wel een breekpunt.

Ik daag eigenlijk de kritische tweaker uit om ook zijn/haar ideeen te ventileren. Ik ben namelijk erg benieuwd.

De basis ligt er, een goede nieuwssite met een uitstekend registratiesysteem en moderatie. Samen met pricewatch en Vraag en Aanbod alles wat een computerminnende Nederlander wil, toch?

Jochem

Verwijderd

Mijns inziens is het aanbod van nieuws gewoon erg goed te noemen. Er is geen een site in Nederland waar zo veel en zulk actueel nieuws staat als op T.net.

Wat ik wel graag zou zien is meer (p)reviews van hardware en software. Dat vind ik altijd erg interessant, net als reviews over de plannen van AMD en Intel bijvoorbeeld, die roadmaps zijn altijd errug leuk om te lezen. Of bijvoorbeeld meer technische reviews over de werking van bijvoorbeeld SD-RAM tov. RDRAM. Ook erg interessant.

Dus aub. net zulke reviews als bijvoorbeeld op Hardwareinfo.net.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik mis reviews over Handhelds, maar goed: dat hoort ook niet echt bij Tweakers thuis.

Voor de rest heb ik niets dan lof!!!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maar, toch merk ik dat het aanbod van nieuws nogal afhangt van het weer ofzo. De ene dag zijn er 25 postings en de andere dag 10. Dat vindt ik nog wel een verschil.
We zijn voor het nieuwsaanbod uiteraard sterk aangewezen op het nieuwsaanbod bij andere sites. Op maandag is er sowieso vaak weinig nieuws omdat het dan het begin van de week is en omdat de week 6 uur later in de VS begint.

Er zijn voldoende ideeën voor de toekomst, alleen kost het tijd omdat uit te werken. We gaan bijv. meer reviews doen, er komt een .plan tracker voor communictie over onze plannen e.d.

Helaas zijn er bepaalde mensen (ik heb 't niet over jullie) die niet begrijpen dat het tijd kost om dit te organiseren.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:32
Die .plan tracker is een goed initiatief. Dat stimuleert ook het meedenken van de tweakers. Maar, zucht, ik weet het. Planning maal twee, normaliter. :)

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Ik vindt dat we eigenlijk niet veel te klagen hebben. Er komt toch om de zoveel tijd iets nieuws. De laatste tijd hebben we een mooi punten systeem zien komen, een vraag/aanbod rubriek, en een server move. Op zich is dat laatste niet echt merkbaar, maar het kost voor de beheerders toch veel tijd. Binnenkort krijgen we weer een nieuw forum, en dus ook een plan tracker. Volgens mij mogen we dus niet klagen. Zeker in vergelijking met andere sites..... ;)
Pagina: 1