..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Nope, helemaal geen problemen hier.
Ik geloof dat ik via Demon op het inet zit.
Ik geloof dat ik via Demon op het inet zit.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
ps. chello in Eindhoven, UUNet in Waalre (uiteindelijk waarschijnlijk ook via Eindhoven)
De volgende heb ik geprobeerd te bereiken: www.tweakers.net , gathering.tweakers.net, aphrodite.tweakers.net, allemaal DNS errors.
Kan dit te maken hebben met de server move?
De volgende heb ik geprobeerd te bereiken: www.tweakers.net , gathering.tweakers.net, aphrodite.tweakers.net, allemaal DNS errors.
Kan dit te maken hebben met de server move?
Misschien gebruik je een DNS server die niet goed up-to-date is. Probeer eens een andere
Geen problemen gehad. Hier ook Chello in Eindhoven (Strijp). Ben hier vandaag en gisteren om ongeveer het uur geweest, en nergens last van.
[removed]
Had ik een tijdje geleden ook kon ik vanaf school ik niet op tweakers komen terwijl mijn broer thuis dat wel kon. Had precies hetzelfde te vertellen als RICK.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Het is hier wel bereikbaar maar traaaaaaaag. Als ik ping heb ik een pl van 25%, de internet connectie is het niet, de rest werkt wel.
De site van vuurwerk laad ook enigszins traag, misschien een tijdelijk probje?
De site van vuurwerk laad ook enigszins traag, misschien een tijdelijk probje?
Thnx RickJansen,
Overigens, inmiddels werkt het alweer
Rick: weet je toevallig nog een DNS server die goed snel is? Altijd handig
Overigens, inmiddels werkt het alweer
Rick: weet je toevallig nog een DNS server die goed snel is? Altijd handig
ik heb hetzelfde probleem. ik kom soms op aprhodite.tweakers.net terecht. ja rick, dat moet je maar geloven (op de frontpage niet).
als je het toch niet gelooft: die staat in de bron:
en op GoT iets anders: ik kom er wel op, maar zodra ik een forum wil enteren, kom ik weer op de voorpagina terecht. this really sux!
bedenkt goed: soms laad alles vlekkeloos, en soms wil ie nix en is baggertraag. 'k zit nog wel op surfnet (of hoe dat ook heet)
als je het toch niet gelooft: die staat in de bron:
code:
1
2
3
4
5
6
| DIV id=a>[img]"a[/img]width=611></DIV> <DIV class=txt id=b>[b] <CENTER>3:54PM up 15 days, 17:53, 2 users, load averages: 2.07, 2.02, 2.00 <FORM action=http://www.tweakers.net/search.dsp method=get><INPUT name=DB type=hidden value=images><INPUT name=Query value="Zoek naar afbeeldingen"></FORM></CENTER>[/b]</DIV> |
en op GoT iets anders: ik kom er wel op, maar zodra ik een forum wil enteren, kom ik weer op de voorpagina terecht. this really sux!
bedenkt goed: soms laad alles vlekkeloos, en soms wil ie nix en is baggertraag. 'k zit nog wel op surfnet (of hoe dat ook heet)
nope
RobzQ: Die van A2000/chello schijnen wel goed te zijn.
Bloody: Wat jij daar laat zien is inderdaad de oude Aphrodite page. Maar die bestaat nu helemaal niet meer. Dus het KAN gewoon niet anders dat je een proxyserver gebruikt die niet up to date is. Gewoon een paar keer refreshen.
Bloody: Wat jij daar laat zien is inderdaad de oude Aphrodite page. Maar die bestaat nu helemaal niet meer. Dus het KAN gewoon niet anders dat je een proxyserver gebruikt die niet up to date is. Gewoon een paar keer refreshen.
De site van Vuurwerk.nl is altijd traag.
Pagina: 1