Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Hee admins, er komen er steeds meer bij nu is zui-oost bosnei erbij gekomen, zo staat strak het hele onzin forum vol met die dingen.
Hurrie hurrie close them!
pets zei het zweepje
Hurrie hurrie close them!
pets zei het zweepje
Russian Blue Neji
Kate Bush
Typisch, dan modereren we teveel en nu ineens te weinig... Jullie zoeken het maar uit daar "down-under".
Verwijderd
Inderdaad, ik heb er een hoop opgestart, om te laten zien hoe onnuttig die topics niet zijn, belgie en frankrijk stonden er...gaat toch nergens over
Beste meneer Rick,
Dat heb je van mij nooit gehoord. Ik roep al een tijdje voor strengere maatregelen (dus vaker moderen), kijk maar naar mijn slogan(of hoe je het ook, wilt noemen).
Pets zei het zweepje
Dat heb je van mij nooit gehoord. Ik roep al een tijdje voor strengere maatregelen (dus vaker moderen), kijk maar naar mijn slogan(of hoe je het ook, wilt noemen).
Pets zei het zweepje
Russian Blue Neji
Kate Bush
beste meneer Rick,
Ik begrijp niet dat u zoveel van aantrekt wat iedereen vind daar op het onzin forum, ik zou die dingen closen en zou me echt niks doen als ik daar mee veel vijanden zou maken. I just don't care.
Pets zei het zweepje
b
Ik begrijp niet dat u zoveel van aantrekt wat iedereen vind daar op het onzin forum, ik zou die dingen closen en zou me echt niks doen als ik daar mee veel vijanden zou maken. I just don't care.
Pets zei het zweepje
Russian Blue Neji
Kate Bush
beste meneer Rick,
P.S.
Er is trouwens weer een thread dat nergens op slaat. http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000740.html
Pets zei het zweepje
b
P.S.
Er is trouwens weer een thread dat nergens op slaat. http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000740.html
Pets zei het zweepje
Russian Blue Neji
Kate Bush
YES! Rick for PRESIDENT!Jullie zoeken het maar uit daar "down-under".
Maaruh: waarom wordt de telling (om de junior-stempel weg te krijgen) niet uit gezet in het onzin-forum? Dat scheelt volgens mij weer een hoop onzin-postings in het onzin-forum.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
FrankGuthrie: 't Is niks persoonlijks hoor. Feit blijft wel dat de admins het altijd fout doen daar, WAT we ook doen, dus daar doe ik niets meer. Ik move er hooguit topics naartoe. Het gaat mij er dan ook niet om wat iemand vind van mijn acties, dat heeft er niets mee te maken.
pven: Dat kan niet (met UBB) zonder veel moeite die beter besteedt kan worden aan het PHPForum.
pven: Dat kan niet (met UBB) zonder veel moeite die beter besteedt kan worden aan het PHPForum.
Hehe, swel goede aktie denk ik. Waar maak je je in hemelsnaam druk om..er wordt gevraagd om je mening..ok, het niveau is niet top maar dan zit je in dat forum goed. Hang toch niet altijd zo de moraal ridder uit en krijg een leven..dont judge others if you can still judge yourself enzo..
Wat is die PHP forum, is dat een nieuwe versie van deze?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Frank-> één keertje is wel genoeg hoor...
Ik ben de laatste tijd vooral aan het letten op het nivo; die *sucks-draadjes is in mijn ogen "gewoon" onzin.
Ik hou ze gewoon in de gaten, net zoals ik dat met de andere draadjes doe.
kaj.
Ik ben de laatste tijd vooral aan het letten op het nivo; die *sucks-draadjes is in mijn ogen "gewoon" onzin.
Ik hou ze gewoon in de gaten, net zoals ik dat met de andere draadjes doe.
kaj.
Verwijderd
Frank --> "Wat is die PHP forum, is dat een nieuwe versie van deze?"
Het is "Wat is DAT PHP forum, is dat een nieuwe versie van DIT (forum)?
Nee, PHP is een scripttaal duh... Als je het in je hol stopt wordt het bruin.
En België suxx NOT !!!
Frankrijk wel!
Het is "Wat is DAT PHP forum, is dat een nieuwe versie van DIT (forum)?
Nee, PHP is een scripttaal duh... Als je het in je hol stopt wordt het bruin.
En België suxx NOT !!!
Frankrijk wel!
Pagina: 1