Radeon 8500 retail bij completer

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
Goed nieuws! Heb ze gister gemaild of ze hem nog hadden en ja hoor! Hij wordt vandaag voor mij op de post gedaan en ik kan hem morgen binnen verwachten (kan hem tracken met het bijgeleverde serienummer via de ptt website)! Eindelijk!!! yahoo! klein nadeeltje hij kost wel wat, maar dan heb je ook wat!! Dus als je er nog een wil en je hebt er het geld voor moet je bij hun wezen!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Zie het topic over voltmodden van de Radeon 8500. Potlood streepje op je OEM zetten en je kan op Retail speed draaien. 200 piek winst :+

MechWarrior || Monsters Game

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
een oem is anders ook bijna nergens te krijgen. maarja ik wil gewoon de retail, daar kan je vast ook wel voltmodden en nog verder komen dan de oem ;)

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:03

johnwoo

3S-GTE

Ik heb hem ook gisteren besteld toen ik zag dat er "NU leverbaar" op de site stond, en duidelijk 275 erbij... Dan zal die van mij ook wel onderweg zijn :D Yessss! *D

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Het lijkt me niet zinnig dat er elke keer een nieuw topic wordt geopend als iemand een Radeon 8500 kan krijgen ergens. Alles in 1 topic lijkt me handiger en is later ook makkelijk terug te vinden :
[topic=338874]

Dit topic is gesloten.