Toon posts:

Starcraft en winxp??? Probleem???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik Satrcraft weer eens uit de kast gehaald want ik was mijn verslaving eindelijk de baas maar jah zag ik op school iemand starcraften toen hield ik het niet meer :(. Dus ikke starcraft geinstalleerd onder mijn Winxp. Nou doet ie het niet meer. Hij installeerd alles start ook gewoon op maar zodra hij het filmpje afgespeeld heeft vliegt ie eruit met de reden dat ik het opnieuw moet installen doe ik dat doet ie het weer :(.

Heeft er iemand een goede raad voor mij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen idee
Bij mij werkt hij gewoon onder XP :)

Erg verslavend spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor hardware heb je precies BigB misschien dat het daaraan ligt of aan bepaalde drivers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is die ook zo geinstalleerd.
Geen probleem, maar misschien dat het idd aan je drivers ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GhAoS897
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:51

GhAoS897

Star Citizen

Zwelg je bent niet de enige met dit pobleem
Ik heb starcraft gister gekocht omdat het zo'n vet spel
is (je weet wel die best seller serie inc broodwar en warcraftII en diablo)
Maar goed toen ik het had geinstalleerd en het wou spelen klapte het er gelijk weer uit en ik snap nog steeds niet waarom
Ik heb de laatste patch voor broodwar geinstalleerd 1.09b
en dat hielp ook al niet
Ik draai ook winXP en heb een radeon 8500 met driver versie 6.13.10.6052 ik geloof dat dat de nieuwste zijn voor XP (oh zie net dat er nieuwe drivers zijn voor XP) Mischien dat er nog meer mensen zijn met dit probleem of iemand die dit probleem heeft gehad en een oplossing weet :) (zou helemaal mooi wezen)
Alvast bedankt

**UPDATE**
ik heb dus net die nieuwe drivers voor me videoplaat geinstalleerd en deze hebben geholpen ik kan nu gewoon spelen
**UPDATE**

Star Citizen Referral : STAR-DK5L-7NXL