opstartdisk ging zuur.. (P2 350mhz) is het mogelijk opstartdiskette op andere compu te maken (P2 233mhz A-open mobo)en die te gebruiken?
Als het goed is wel: als ik mij niet vergis gebruiken opstartdiskettes heel algemene driver.
Wanbeleid is ook beleid.
Toen ik daar laatst een bootdisk vandaan haalde en die op diskette schreef begon McAfee te gillen want volgens dat proggie stonden er ongeveer 5 virussen in...Op woensdag 19 december 2001 09:52 schreef SunStorm het volgende:
Tuurlijk gaat dat, geen probleem.
En anders: www.bootdisk.com
Hmm misschien ik denk dat McAfee reageerde op het feit dat die bestanden in je boot sector gaan zitten.Op woensdag 19 december 2001 09:53 schreef TMV het volgende:
[..]
Toen ik daar laatst een bootdisk vandaan haalde en die op diskette schreef begon McAfee te gillen want volgens dat proggie stonden er ongeveer 5 virussen in...
Geen virus maar gewoon een waarschuwing.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
heb het net voor de gein ff geprobeerd en kreeg hetzelfde effect, McAfee reageert alleen maar omdat er wat naar de boot sector gaat, zit echt geen virus inOp woensdag 19 december 2001 10:05 schreef DEM0N het volgende:
[..]
Hmm misschien ik denk dat McAfee reageerde op het feit dat die bestanden in je boot sector gaan zitten.
Geen virus maar gewoon een waarschuwing.
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
en toch vertrouw ik het nog niet
want hij zit in de BOOT sector van de DISKETTE en daar gaat mcafee normaal toch niet om zeuren dacht ik
want hij zit in de BOOT sector van de DISKETTE en daar gaat mcafee normaal toch niet om zeuren dacht ik
Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!
ik haal sinds jaar en dag bootdisks bij www.bootdisk.com omdat ik altijd die dingen kwijt ben etc. etc. Vergeet er een te maken whatever.
Nooit gezeik mee gehad, maar ik kan me voorstellen dat je je druk maakt.
Nooit gezeik mee gehad, maar ik kan me voorstellen dat je je druk maakt.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Kan wel kloppen dat je virusscanner die melding geeft. Volgens mij zet ie ongeveer 5 bestanden in je bootsector.
Pagina: 1