Wegens het aanschaffen van een nieuwe pc kom ik voor de keuze te staan AMD of Intel. Nou hoor ik de laatste tijd nogal wat negatiefs over Intel en over AMD juist weer positive dingen. Nou heb ik altijd een Intel gehad.Dus nu weet ik het niet meer. Wie helpt met mijn Keuze !!!!!!!!
Welkom op GOT
je kan voor deze vraag de search gebruiken !
er zijn 10tallen topics hierover geweest
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Verwijderd
Hier gaan we weer.
*ZUCHT*
Het is een keuze die je zelf maakt.
Je kan op basis van gelijk welke AMD of Intel processor een leuk systeempje bouwen.
*ZUCHT*
Het is een keuze die je zelf maakt.
Je kan op basis van gelijk welke AMD of Intel processor een leuk systeempje bouwen.
gewoon slotje ze moeten er maar aan wennen...
Verwijderd
Sommigen zullen zeggen dat je vraag niet goed is, omdat ze zullen zeggen, wat wil je ermee gaan doen dan. Ik zeg alleen, je hebt nu inclusief mij 4 reacties en zie wat voor processoren die hebben. Zegt denk ik genoeg. 
(AMD TB1400@1600 hierzo
)
(AMD TB1400@1600 hierzo
Verwijderd
Goed, dan heb je er nu 5, en ik heb een P4 1900@2200.Op woensdag 19 december 2001 09:54 schreef Overdrive_AMD het volgende:
je hebt nu inclusief mij 4 reacties en zie wat voor processoren die hebben. Zegt denk ik genoeg.
(AMD TB1400@1600 hierzo)
Je moet geen andere mensen vragen wat je voor cpu moet kopen, je moet kopen wat je zelf wil hebben.
AMD= goedkoper dan intel, en beter overclockbaar maar wordt warmer.
INTEL= duurder dan amd.
INTEL= duurder dan amd.
Ik heb nu een AMD, maar heb altijd een Intel gehad. Ik heb met geen van beiden ooit problemen gehad, dus in dat opzicht staan ze gelijk voor mij. Dus als je dan toch moet kiezen, moet je ergens anders naar kijken (zoals je budget
)
Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Verwijderd
Kijk het is ook zo dat op een AMD proc kun je trots zijn deze gaat door tot het bittere eind. Intel is gewoon trietst iedereen weet dat zo ook sunstorm. Hij zet ook niet in zijn sig wat voor proc hij heeft en alle AMD fans doen dit wel.Op woensdag 19 december 2001 09:57 schreef SunStorm het volgende:
[..]
Goed, dan heb je er nu 5, en ik heb een P4 1900@2200.
Je moet geen andere mensen vragen wat je voor cpu moet kopen, je moet kopen wat je zelf wil hebben.
Neem een Intel want die is veeeeeeeeeeeeeeel stabieler 

[ff serieus]
Gebruik de search eens.
[/ff serieus]
[ff serieus]
Gebruik de search eens.
[/ff serieus]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
hehe wat een topic dit loopt weer op hele andere dingen uitOp woensdag 19 december 2001 10:02 schreef DEM0N het volgende:
Neem een Intel want die is veeeeeeeeeeeeeeel stabieler
[ff serieus]
Gebruik de search eens.
[/ff serieus]
AMD is inderdaad goedkoper en komt in de testen vaak als even snel als dan wel sneller uit de bus dan intel.
ER zijn echter wel toepassingen waarin intel beter presteert, maar gewoonlijk is amd beter (IMHO!)
Maar de vraag is niet echt nuttig, vergelijk het met de vraag "Van welke voetbalploeg moet ik fan worden?"
ER zijn echter wel toepassingen waarin intel beter presteert, maar gewoonlijk is amd beter (IMHO!)
Maar de vraag is niet echt nuttig, vergelijk het met de vraag "Van welke voetbalploeg moet ik fan worden?"
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
dicht dit ding, please ik kan niet meer tegen deze topix ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Zoals op de grootste flamewar 2001.Op woensdag 19 december 2001 10:04 schreef _MaLa_ het volgende:
[..]
hehe wat een topic dit loopt weer op hele andere dingen uitslotje...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Niks nie slotje, het loopt harstikke goed en ik vermaak me kostelijk. Ik vind het leuk. Ik ga er staks ok een paar zo posten denk. Iets in de trend van wat vinden jullie van deze pc of moet een gf3 ti500 of een radeon 8500 nemen. Je weet wel, van die dingen die nog niet zijn behandeld.
okee: ik heb gehoord dat een Duron veel sneller is dan een Athlon en een Pentium 4, dus dan zou ik die moeten nemen? Die is zeker ook veel verder over te clocken of niet? En ik wou eigenlijk een moederbord met Rambus geheugen, welke moet ik dan nemen? 
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Koop een intel( p4 850 ) als je veel aan video bewerking doet, koop een AMD als je dit niet wilt, want dan scoort AMD op alle vlakken beter. ( p4 845 is sowieso heel onefficient door SDRAM )
of gebruik de search als je me niet gelooft
of gebruik de search als je me niet gelooft
Dat jullie hier nog intrappen zeg.. Dit is gewoon een kloon..
Wat mij betreft mogen alle flamers nu eens een keer een OW krijgen, dit soort topics EN de reacties erop verpesten dit forum..
Wat mij betreft mogen alle flamers nu eens een keer een OW krijgen, dit soort topics EN de reacties erop verpesten dit forum..
Verwijderd
Inderdaad, het gaat stik goed met de reacties, lijkt wel een chatbox, dat gooi je toch niet dicht?????!!!!???
Flamen doe je maar in je eigen tijd.Op woensdag 19 december 2001 10:20 schreef alberth het volgende:
Die musty moet z'n bekkie nodig 'ns dichthouden. Moet je 's kijken man wat een reactie's
Hier op GoT wordt dit niet getolereerd.
Voor de rest gaat het wel lekker met dit topic, ik heb nog niet een flame gezien richting een processor.
Verwijderd
Voor mijn eigen werkstationnen kies ik een AMD, waarom?:Op woensdag 19 december 2001 09:45 schreef r.geer het volgende:
Wegens het aanschaffen van een nieuwe pc kom ik voor de keuze te staan AMD of Intel. Nou hoor ik de laatste tijd nogal wat negatiefs over Intel en over AMD juist weer positive dingen. Nou heb ik altijd een Intel gehad.Dus nu weet ik het niet meer. Wie helpt met mijn Keuze !!!!!!!!
AMD stukken goedkoper
Betere performance
Niet bedrijfskritisch
Voor de servers kies ik de Intels omdat ik graag wat meer betaal voor een processor die zich bewezen heeft als stabiel, en dus betrouwbaar in systemen die bedrijfskritisch zijn. Daar lever ik dan wel performance voor in.
slotje.. die topics zijn allemaal al behandeld noobs moeten ook leren zoeken echt anders krijg je achter mekaar van deze topics...
Gedraag je is tegenover NooBs !Op woensdag 19 december 2001 09:47 schreef _MaLa_ het volgende:
Welkom op GOT
dikzak
netjes gedaan toch ?Op woensdag 19 december 2001 10:31 schreef Chello200 het volgende:
[..]
Gedraag je is tegenover NooBs !
[topic=306495/1/25]
<EDIT>
Tja, IK vind zo'n AMD/INTEL flamewar ook leuk. Ik beheers me ternauwernood...don't tempt me.
</EDIT>
<EDIT>
Tja, IK vind zo'n AMD/INTEL flamewar ook leuk. Ik beheers me ternauwernood...don't tempt me.
</EDIT>
Verwijderd
Heeft alberth het SUPERNERDJE soms ergens een probleem mee?Op woensdag 19 december 2001 10:20 schreef alberth het volgende:
Die musty moet z'n bekkie nodig 'ns dichthouden. Moet je 's kijken man wat een reactie's
Moet je zijn reacties/gestarte topics er maar n's op nalezen, ja jong.
Verwijderd
En da's gaaf. Omdat jij nou 2 al 3 weken op GoT rondloopt en nog geen waterkoeling hebt kunnen maken
ben je nog geen god die even de slotjes uitdeelt hierzo hoor. Als je het niet leuk vond kwam je niet terug, dus jij geniet ook. Dus laat ons nou lekker. We hebben toch lol. We zitten droog en warm en iedereen is gelukkig.
is het waar dat een celeron sneller is dan een athlon xp?
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
ja maar niks kan op tegen de enige echte BBC qua snelheid, ondersteuning en preformanceOp woensdag 19 december 2001 10:41 schreef bogy het volgende:
Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.
Verwijderd
Das niet waar... deze processoren zijn even goed, met voetbalclubs ligt dat andersOp woensdag 19 december 2001 10:05 schreef Alfredt het volgende:
AMD is inderdaad goedkoper en komt in de testen vaak als even snel als dan wel sneller uit de bus dan intel.
Verwijderd
/liegallesbijelkaarmodus
Ja ja, een celeron is veeeeeeel sneller dan een Athlon Xp, moet je ook niet met mekaar vergelijken is een heel andere leauge. Celeron is voor higend users en athlon XP is budget troep.
/einde liegallesbijelkaarmodus
Dus als hierboven gelogen is, komen we weer terug bij het begin. Koop dus een AMD. Betere prijs prestatieverhouding en is leuker om mee te werken. Wat voor proc zoek je als je een amd zoekt? XP, TB of Duron??
Ja ja, een celeron is veeeeeeel sneller dan een Athlon Xp, moet je ook niet met mekaar vergelijken is een heel andere leauge. Celeron is voor higend users en athlon XP is budget troep.
/einde liegallesbijelkaarmodus
Dus als hierboven gelogen is, komen we weer terug bij het begin. Koop dus een AMD. Betere prijs prestatieverhouding en is leuker om mee te werken. Wat voor proc zoek je als je een amd zoekt? XP, TB of Duron??
Verwijderd
OverdriveAMD ik ben het met je eens
Mala en limoentje kunnen een slot op hun muil krijgen om mij
Mala en limoentje kunnen een slot op hun muil krijgen om mij
er is toch maar 1 keus op het moment als je kijkt naar prijs/kwaliteit verhouding? ---> AMDtje
Op zich kan het een interessante discussie zijn, ware het niet dat dit meestal uitloopt op een flamewar.
Intel levert meestal wat minder problemen op bij de installatie van de chipset-drivers en bijbehorende drivers. De chips blijven wat koeler dan AMD's, maar zijn duurder en presteren minder dan AMD.
AMD wordt maar al te vaak vergezeld van VIA of SIS chipsets, welke in mijn persoonlijke ervaring niet zo gemakkelijk werken als de chipsets voor Intel processoren. Je moet er derhalve wat meer tijd insteken, maar als dat lukt, is het resultaat ook daar.
AMD chips worden warmer dan Intel's en presteren over het algemeen beter voor een redelijke(re) prijs.
Intel levert meestal wat minder problemen op bij de installatie van de chipset-drivers en bijbehorende drivers. De chips blijven wat koeler dan AMD's, maar zijn duurder en presteren minder dan AMD.
AMD wordt maar al te vaak vergezeld van VIA of SIS chipsets, welke in mijn persoonlijke ervaring niet zo gemakkelijk werken als de chipsets voor Intel processoren. Je moet er derhalve wat meer tijd insteken, maar als dat lukt, is het resultaat ook daar.
Bericht hierboven
Leuker om mee te werken ... zal ik jou dat eens uitleggen dan 
Nou kijk, je hebt AMD en je hebt Intel.
Leg die Intel maar eens op een tafel en probeer er dan een gezellig gesprek mee te beginnen ... DAT LUKT JE NIET!
Nu weet ik waarom, AMD
Nou kijk, je hebt AMD en je hebt Intel.
Leg die Intel maar eens op een tafel en probeer er dan een gezellig gesprek mee te beginnen ... DAT LUKT JE NIET!
Nu weet ik waarom, AMD
Nee, bij lange na niet zelfs.Op woensdag 19 december 2001 10:41 schreef bogy het volgende:
De Celeron is per Mhz langzamer dan de Athlon, daarnaast is de Athlon XP niet/nauwelijks verkrijgbaar op gelijke kloksnelheid als de Celeron.
Verder werkt de Celeron op een 100Mhz bussnelheid, waar de Athlon 133Mhz heeft. De celeron is (nauwelijks) te gebruiken met DDR, waar DDR geheugen de standaard aan het worden is voor AMD chips en dus ook de Athlon XP. Dit geheugen heeft een grotere bandbreedte en maakt het derhalve mogelijk om op gelijke snelheid (100Mhz frontside BUS, 200Mhz EV-bus) een hogere prestatie neer te zetten.
De Celeron is derhalve trager dan een Athlon XP.
Het kleine broertje van de Athlon XP is de Duron, deze zou moeten concureren met de Celeron, maar ook hier is de Celeron trager dan de AMD.
Bericht hierboven
WWHAHAHAOp woensdag 19 december 2001 10:02 schreef Overdrive_AMD het volgende:
[..]
Kijk het is ook zo dat op een AMD proc kun je trots zijn deze gaat door tot het bittere eind. Intel is gewoon trietst iedereen weet dat zo ook sunstorm. Hij zet ook niet in zijn sig wat voor proc hij heeft en alle AMD fans doen dit wel.Zegt ook weer voldoende.
Is gen persoonlijke aanval hoor, wil alleen effe meedoen in de intel AMD war.
AMD is Opel GSI, Intel Porsche. Allebei snel, maar de een is duurder dan de ander. En nou geen merkflame, das helemaal D O M
Topicstarter, vertel eerst es wat je ermee wil doen, als je namelijk regular internet/games/word gaat doen kun je best AMD nemen. Tenzij je vies van drivertjes bent, want dit is mijn eerst AMD en ik wordt doodgegooid met patch dit en VIA 4 in 1 dat.. heel vervelend ..
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Dat ligt over het algemeen meer aan de drivers dan aan de processor hoorOp woensdag 19 december 2001 12:31 schreef alberth het volgende:
Minder bleu blue screens
Serieus!!!!!
Ik heb zelf met mijn AMD uptimes van 4-5 weken gehaald, met mijn P3 lukt dat ook, ik zie derhalve weinig verschil qua bluescreens.
Bericht hierboven
Kom op niet flamen!Op woensdag 19 december 2001 12:37 schreef nigelator het volgende:
[..]
WWHAHAHAJij bent ff lame.. AMD mensjes zetten het in hun sig omdat je dan kan opscheppen (zie mijn sig
). Intel mensjes hoeven dat niet, die hebben aan hun pc namelijk 2 x zoveel geld uitgegeven aan hun pc'tje en weten wat ze ermee kunnen
AMD is Opel GSI, Intel Porsche. Allebei snel, maar de een is duurder dan de ander. En nou geen merkflame, das helemaal D O M
Topicstarter, vertel eerst es wat je ermee wil doen, als je namelijk regular internet/games/word gaat doen kun je best AMD nemen. Tenzij je vies van drivertjes bent, want dit is mijn eerst AMD en ik wordt doodgegooid met patch dit en VIA 4 in 1 dat.. heel vervelend ..Mijn Intels installeerde je en werkten.
Overigens zie ik het zo:
VIA Cyrix is Lada
Intel is Rolss Royce
AMD is Bentley
[Toevoeging]Hmm slechte vergelijking...
Intel is Audi A4 2.0 V5
AMD is VW Bora V6
De AMD (VW) is iets minder luxe, heeft wat minder opties en is iets minder afgewerkt, maar is goedkoper en sneller dan Intel (Audi)
Bericht hierboven
hoevaak heb je nu slotje gezegt ?Op woensdag 19 december 2001 10:31 schreef _MaLa_ het volgende:
slotje.. die topics zijn allemaal al behandeld noobs moeten ook leren zoeken echt anders krijg je achter mekaar van deze topics...
ben je zo newbie dat je niet weet dat modjes dat bepalen ?
natuurlijk had hij eerst search moeten gebruiken
en natuurlijk vind ik dit ook een klote topic
maar ik ben ook geen modje
EPC Debian Gnu Linux
Verwijderd
Die arme kerel zit door de Slotjes requests het bos niet meer: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]klik hier[/url] en Tijp in : Amd of Intel.
en zie hit na hit
en zie hit na hit
Soms moet je er gewoon overheen lezen.Op woensdag 19 december 2001 12:40 schreef dop het volgende:
[..]
hoevaak heb je nu slotje gezegt ?
ben je zo newbie dat je niet weet dat modjes dat bepalen ?
natuurlijk had hij eerst search moeten gebruiken
en natuurlijk vind ik dit ook een klote topic
maar ik ben ook geen modje
Ik had hier eenvoudig een slotje kunnen zetten, maar je kan ook proberen om een thread weer wat leevn in te blazen en dat is wat ik probeer
Bericht hierboven
Ik heb zelf voor Intel gekozen ondanks de hogere prijs en iets lagere performance.
Redenen:
* Intel is de marktleider. Hardware en drivers worden meestal het eerst voor Intel geoptimaliseerd en daarna pas voor bijv. AMD.
* Ik heb in het verleden goede ervaringen gehad met Intel CPU's
* Intel chipsets geven statistisch gezien minder problemen als VIA/AMD/SiS chipsets.
* makkerlijk te installeren.
* Zeer stabiel platform.
Redenen:
* Intel is de marktleider. Hardware en drivers worden meestal het eerst voor Intel geoptimaliseerd en daarna pas voor bijv. AMD.
* Ik heb in het verleden goede ervaringen gehad met Intel CPU's
* Intel chipsets geven statistisch gezien minder problemen als VIA/AMD/SiS chipsets.
* makkerlijk te installeren.
* Zeer stabiel platform.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Gelukt!Op woensdag 19 december 2001 12:44 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Soms moet je er gewoon overheen lezen.
Ik had hier eenvoudig een slotje kunnen zetten, maar je kan ook proberen om een thread weer wat leevn in te blazen en dat is wat ik probeer
Nah, ik denk dat het niet zo heeeel veeeel uitmaakt als ik kijk naar wat de meeste niet die hards met hun pc doen. Internet, games, word gaat op elke moderne pc snel (genoeg).
Dusss.. prijs, merk, etc. is ook een goeie reden om iets anders te kopen. Ik vindt een AMD moederbord van 500,- namelijk net zo belachelijk als een Intel mobo van 500,-
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
de discusie mag inderdaat best eens gevoerd worden eens in de zoveeltijdOp woensdag 19 december 2001 12:44 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Soms moet je er gewoon overheen lezen.
genoeg andere topic's voor de mensen die er niet in geintreseerd zijn
en nu mijn mening over amd intel
een goed samen gestelt intel systeem werkt net zo lekker als een goed samengestelt AMD systeem
wat ik alleen nog een beetje mis van amd is beveiliging tegen het affikken van je cpu door ontbreken van koeling
maar om nu te zeggen das een reden om geen AMD te kiezen NEE
momenteel intel hier maar mijn volgende bak word een atlhon XP
EPC Debian Gnu Linux
Het lijkt natuurlijk of ik AMD aan het ophemelen ben, maar ik draai op dit moment helemaal geen AMD meer. 
Ik heb thuis 2 Pentium-3 machines (1x700@933, 1x1000@1000) op mijn werk heb ik een Pentium3-933@966 (ongeveer).
Ik heb thuis 2 Pentium-3 machines (1x700@933, 1x1000@1000) op mijn werk heb ik een Pentium3-933@966 (ongeveer).
Bericht hierboven
Verwijderd
Na beide proc's te hebben gehad zweer ik nog steeds bij intel.
Wel Pentium dus geen celly.
Kost een paar gulden maar dan heb je ook wat.
Wel Pentium dus geen celly.
Kost een paar gulden maar dan heb je ook wat.
De keuze lijkt mij ook afhankelijk van wat je met die machine gaat doen.
Als je alleen maar geems gaat spelen dan kun je beter zo'n AMD spelcomputerchip nemen. Wil je gewoon stabiliteit en weinig gezeik pak je een leuke P3 desnoods P4 maar volgens mij is een P3 ook leuk en goed zat.
Ik heb ervaring met zowel Intel en AMD en voor mij NOOIT meer een AMD want ik vind het gewoon instabiele klote dingen had er nooit een moeten kopen. (ps die AMD was een T-BIRD 800, niks overgeklokt ofzow)
ps. natuurlijk gaan er weer allemaal mensen commentaar hebben op mijn opmerking want ik heb weleens het gevoel dat GOT AMD-heaven is. Maar dit is dus wat ik er van vind.
Als je alleen maar geems gaat spelen dan kun je beter zo'n AMD spelcomputerchip nemen. Wil je gewoon stabiliteit en weinig gezeik pak je een leuke P3 desnoods P4 maar volgens mij is een P3 ook leuk en goed zat.
Ik heb ervaring met zowel Intel en AMD en voor mij NOOIT meer een AMD want ik vind het gewoon instabiele klote dingen had er nooit een moeten kopen. (ps die AMD was een T-BIRD 800, niks overgeklokt ofzow)
ps. natuurlijk gaan er weer allemaal mensen commentaar hebben op mijn opmerking want ik heb weleens het gevoel dat GOT AMD-heaven is. Maar dit is dus wat ik er van vind.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Jeuh, wat onderbouw jij je posts toch lekker...Op woensdag 19 december 2001 12:52 schreef alberth vanalles
Jij doelt op de Slot A AMD Athlon neem ik aan.Op woensdag 19 december 2001 12:52 schreef alberth het volgende:
Weet je zkr dat het een tbird was niet een athlon
athlon 1ste suckt namelijk
Je kan heel veel zeggen, maar juist met die processor heeft AMD bij Intel heel wat teweeg gebracht, AMD was sneller, goedkoper en beter leverbaar. Het was voor die tijd een revolutionaire processor. Als je er nu naar terugkijkt begrijp je dat bijna niet misschien, maar het was toen echt de creme de la creme, AMD was de eerste die de 1Ghz grens bereikte en er overheen ging. Lange tijd kon Intel niets terugdoen, de 1,13Ghz Intel flopte en Intel heeft toen eigenlijk besloten de Pentium 4 eerder uit te brengen dan aanvankelijk gepland was, waardoor er voor Intel eigenlijk nog meer problemen ontstonden.
Lange tijd was AMD de enige die processoren sneller dan 1000Mhz had, dat was nogal wat hoor, maarja als jij vind dat dat sucked, dan vind je dat. (Ik denk dat als AMD dat niet had gedaan, we nu niet meer dan 1400, hooguit 1500Mhz systemen hadden, waar we nu 2,0Ghz hebben... Klein verschil niet?
[Toevoeging] Ik ga je bij deze overigens verzoeken om je posts te onderbouwen, anders zie ik het simnpelweg als trolls en op trollen staat een officieele waarschuwing.
Bericht hierboven
Verwijderd
Als jij dit zou posten zou ik het ook zeggen. Maar deze gast is nieuw dus... Maar ja het kan ok zo'n iemand zijn die leuk wilt zijnOp woensdag 19 december 2001 09:51 schreef _MaLa_ het volgende:
gewoon slotje ze moeten er maar aan wennen...
Ahum, zie sigOp woensdag 19 december 2001 10:02 schreef Overdrive_AMD het volgende:
Kijk het is ook zo dat op een AMD proc kun je trots zijn deze gaat door tot het bittere eind. Intel is gewoon trietst iedereen weet dat zo ook sunstorm. Hij zet ook niet in zijn sig wat voor proc hij heeft en alle AMD fans doen dit wel.Zegt ook weer voldoende.
Is gen persoonlijke aanval hoor, wil alleen effe meedoen in de intel AMD war.
Mij gaat het eigenlijk meer om de bedrijfszekerheid dan puur en alleen om de snelheid en de prijs. Ik heb er gewoon geen zin in om iedere keer nieuwe drivers te downloaden omdat er anders iets is wat niet werkt (toegegeven, dit heeft meer te maken met de moederborden dan met de processor zelf). Plus de thermische beveiliging van AMD vindt ik nou niet echt je van het. De sterkte core is ook voor verbetering vatbaar. Het lijkt me een goede actie van AMD als ze een heatspreader op hun processors zouden zetten. Dit zou een hoop gecrushte cores schelen
Mijn PC is niet zo snel als een AMD-systeem zou zijn, maar hij doet wat ie moet doen en daarnaast is ie ook nog eens lekker over te klokken.
The ramblings of an idiot
Het spijt me zeer voor de topicstarter, maar deze discussie loopt as usual weer nergens op uit. Gebruik de Search even (intel amd), maar verwacht niet iets nuttigs te vinden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()