[javascript] if scrollbar = true ???

Pagina: 1
Acties:

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Topicstarter
Ik heb twee frames, frame 1 heeft een twee knoppen omhoog en omlaag. In frame 2 staat een stuk tekst, nu gebruik ik de twee knoppen van frame 1 om frame 2 te scrollen.
Nu wil ik alleen dat de knoppen alleen te zien zijn als er ook werkelijk gescrolled kan worden.

Ik heb geprobeerd window.scrollbars uit te vragen maar die is undefined...

Het moet kunnen, want de browser doet het zelf ook (scrolling=auto).

Kan iemand mij hiermee helpen?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

misschien kan deze thread: [topic=298501/1/100]
je wat verder helpen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Topicstarter
Hartstikke Bedankt, ik moet toch beter leren zoeken. Ik was hem niet tegen gekomen.

Nogmaals bedankt :)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op woensdag 19 december 2001 12:17 schreef ViNcE het volgende:
Ik was hem niet tegen gekomen.
ik herinnerde hem nog van een tijdje terug, dus had ik voordeel, heb ook twee verschillende zoekwoorden moeten gebruiken alvorens ik hem vond, dus zo slecht zijn je zoekskills niet...

iig graag gedaan

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen