Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GPRS: Ben of wachten op KPN I-Mode?

Pagina: 1
Acties:

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Topicstarter
Ik zit te twijfelen wat ik zal doen:
Nu (of binnenkort) een nieuwe GPRS voorbereide GSM kopen (bijv. Ericsson T39) icm met een Ben abo en daar dan een Ben GPRS abo bij afsluiten, of enkele maanden wachten op KPN's I-mode-variant.

Voordelen Ben:
1. Nu al beschikbaar
2. Lage kosten
Nadelen Ben:
1. Minder netwerk (al is het voor mijn wensen goed zat)
2. Kwaliteit GPRS onbekend (heeft iemand er al ervaring mee??)

Voordelen KPN:
1. Goed netwerk
2. Kwaliteitskeurmerk aan I-mode, dus wat er is, is goed
Nadelen KPN:
1. DUUR! (Wat zou GPRS gaan kosten, de gewone abo's zijn iig duur en de toestelkortingen zijn laag?)
2. Nog niet beschikbaar en wanneer het komt is niet zeker (ze zeggen in het voorjaar, maar dat weet je nooit)

Mijn vragen:
- waar zouden jullie voor kiezen?
- heeft iemand al ervaring met Ben GPRS of toevallig een KPN'er die al wat getest heeft met I-mode??

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

gewoon alles afwachten...dan merk je het vanzelf

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 10:45

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik zou even wachten... Binnenkort komen ook de nieuwe GPRS phonetjes à la Nokia 7650 :)

• MrTinux
  • Laatst online: 22:40

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 10:44 schreef Byteripper het volgende:
Ik zou even wachten... Binnenkort komen ook de nieuwe GPRS phonetjes à la Nokia 7650 :)
Het gaat me niet zozeeer om de telefoontjes maar meer om de kosten en de functionaliteit van GPRS/I-mode...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 11:30

carnager

AmsterdamVideo

* carnager zou voor de I-mode gaan...
Kijkende naar het succes dat NTT Docomo daarmee in Japan heeft behaald, en de mogelijkheden die het bied, is dat de logische keus...
De mogelijkheden zijn veel meer dan WAP over GPRS ooit zal kunnen, omdat de taal ook wat uitgebreider is (cHTML tegenover WML) al haalt 'ie natuurlijk nooit de mogelijkheden van HTML, maar dat heb je ook niet echt nodig gelukkig...
Kortom, wacht nog even af en zolang je huidige gsm'etje het uithoud gewoon nog ff afwachten totdat kpn imode introduceert, dan kun je zelf het verschil testen en kiezen.. *D

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

Verwijderd

Ik heb nu een gprs abonnement bij telfort, alleen nog geen gprs mobieltje, maar die komt volgende week (nokia 6310).
Als ik hem heb zal ik mijn bevindingen even posten

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:06
(jarig!)
Bij Ben® is het voor abbo's standaard geactiveerd, alleen moet je wel een GPRS toestel hebben, das alles.

* VHware heeft binnenkort de ME45 van Siemens.

Verwijderd

Ik heb sinds een aantal dagen de combi Ericsson T39 en Ben GPRS Actief (fl10 p/m en d8 ik :? ). En ik ben er zeer happy mee. Ik heb tot op heden alleen maar met WAP geklooit, en dat gaat redelijk snel en stabiel (het aanbod is alleen $R^*$*@#). Ik heb mijn laptop of WinCe-machientje nog niet online gekregen via IRda, maar dat gaat nog wel lukken.
De kosten gaan dan wel erg hard denk ik (fl 11,02. per mb :'( ), maar dan moet ik maar aan de GPRS Intensief (fl 2,20 per mb).

Heeft iemand al WindowsXP met Ben GPRS en Ericsson T39m via IRDA aan de praat gekregen? (damn, wat een vraag)
Of met een Casiopeia E-105?

Ik ben iig erg content met GPRS en die T39 en hoop nog een tijdje zoet te zijn met dit speeltje :P

• Blacksoul
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik zou wachten op I-mode.... :)

Nu maar afwachten wat voor diensten er worden geleverd.

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Heb een Ericsson T68 en een Ben abbo. Bel net effe Ben op om een user+paswoord aan te vragen, blijkt dat Ben ericsson nog niet ondersteund :( ? waar slaat dit op????

KLOTE BEN!!!!!!!

Iemand een idee hoe dit komt of is de combi gewoon niet getest?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

• Blacksoul
  • Laatst online: 18-11-2024
Denk dat ie gewoon nog niet getest is door Ben en dat ze ook daarom niet verder helpen.

Maar ze moeten toch wel je username en andere gegevens kunnen geven?

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-10 08:28
Op zondag 23 december 2001 14:27 schreef Blacksoul het volgende:
Denk dat ie gewoon nog niet getest is door Ben en dat ze ook daarom niet verder helpen.

Maar ze moeten toch wel je username en andere gegevens kunnen geven?
Idd, 't is allemaal nog relatief nieuw enzo..

Verwijderd

Ahum. Zo moeilijk is dat toch niet... ff APNnetje erin kloppen en klaar is klara. Keb het op een t39 ook aan de praat.

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
Waarom geeft mijn T68 dat de APN-naam verkeerd is? Ben gisteren bij een Ericsson service point geweest om de nieuwste software er in te laten pompen.

Ben roept.....ericsson werkt niet...

Ik roep.....T39 doet het wel gewoon, dus T68 moet ook gewoon werken....

Ben roept.....werkt niet....

Ik roep.....Waarom niet.....

Ben roept....gewoon niet (kweetniet modus).......

Resultaat: Nog steeds geen GPRS! :(

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Pagina: 1