Ik zit te twijfelen wat ik zal doen:
Nu (of binnenkort) een nieuwe GPRS voorbereide GSM kopen (bijv. Ericsson T39) icm met een Ben abo en daar dan een Ben GPRS abo bij afsluiten, of enkele maanden wachten op KPN's I-mode-variant.
Voordelen Ben:
1. Nu al beschikbaar
2. Lage kosten
Nadelen Ben:
1. Minder netwerk (al is het voor mijn wensen goed zat)
2. Kwaliteit GPRS onbekend (heeft iemand er al ervaring mee??)
Voordelen KPN:
1. Goed netwerk
2. Kwaliteitskeurmerk aan I-mode, dus wat er is, is goed
Nadelen KPN:
1. DUUR! (Wat zou GPRS gaan kosten, de gewone abo's zijn iig duur en de toestelkortingen zijn laag?)
2. Nog niet beschikbaar en wanneer het komt is niet zeker (ze zeggen in het voorjaar, maar dat weet je nooit)
Mijn vragen:
- waar zouden jullie voor kiezen?
- heeft iemand al ervaring met Ben GPRS of toevallig een KPN'er die al wat getest heeft met I-mode??
Nu (of binnenkort) een nieuwe GPRS voorbereide GSM kopen (bijv. Ericsson T39) icm met een Ben abo en daar dan een Ben GPRS abo bij afsluiten, of enkele maanden wachten op KPN's I-mode-variant.
Voordelen Ben:
1. Nu al beschikbaar
2. Lage kosten
Nadelen Ben:
1. Minder netwerk (al is het voor mijn wensen goed zat)
2. Kwaliteit GPRS onbekend (heeft iemand er al ervaring mee??)
Voordelen KPN:
1. Goed netwerk
2. Kwaliteitskeurmerk aan I-mode, dus wat er is, is goed
Nadelen KPN:
1. DUUR! (Wat zou GPRS gaan kosten, de gewone abo's zijn iig duur en de toestelkortingen zijn laag?)
2. Nog niet beschikbaar en wanneer het komt is niet zeker (ze zeggen in het voorjaar, maar dat weet je nooit)
Mijn vragen:
- waar zouden jullie voor kiezen?
- heeft iemand al ervaring met Ben GPRS of toevallig een KPN'er die al wat getest heeft met I-mode??
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie