Ik heb een Bp6 met 2x celeron 433@533 mhz ik kan nog iets hoger clocken naar 560mhz maar veel hoger kom ik niet! Mijn processors worden niet heet maar 41c streched. Iemand die hoger komt en een tip heeft?
Celly's verbruiken zo weinig dat je makkelijk een goede peltier+luchtkoeler kunt gebruiken om der temp erg laag te maken. Misschien kun je het voltage verhogen?
Verwijderd
de core van de oude celeron 1's (ppga) kan simpel weg niet veel verder dan 550 , op uitzonderingen na
Wat voor RAM heb je erop?
Met 560 zit je op een FSB van 87 als ik het goed heb, heb je PC66 SDRAM? Check eens of je AGP kaart wel op 87 kan draaien? En je PCI kaarten op 43?
Maar goed, besides that zal het wel aan de CPU liggen en niet aan de FSB ...
Met 560 zit je op een FSB van 87 als ik het goed heb, heb je PC66 SDRAM? Check eens of je AGP kaart wel op 87 kan draaien? En je PCI kaarten op 43?
Maar goed, besides that zal het wel aan de CPU liggen en niet aan de FSB ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Voltage is al maximaal 2.3 volt.
Zonder pci kaarten erin wil het ook niet lukken en mijn videokaart moet het aan kunnen. Ik heb 133mhz sdram erin.
Zonder pci kaarten erin wil het ook niet lukken en mijn videokaart moet het aan kunnen. Ik heb 133mhz sdram erin.
dan denk ik dat je Celly aan z'n max zit
dus heftiger koelen bijvoorbeeld
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
Ik heb hier 366 @ 572 Mhz zowel met een enkele als met 2 celerons. Gewoon op de standaard manier (BIOS). Als koeling 2 golden orbs gebruikt en geen kast. Het geheel moest op de route van een luchtstroom liggen, tussen een ventilatierooster en deur. Deed ik de deur dicht, dan liep de boel na een uur vast. Open liep het geheel 100% stabiel.
Pagina: 1