Toon posts:

[DPC] Probleempje met instellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal ik heb een probleempje met instellingen ik had al eens eerder een koe op de achtergrond draaien maar toen eens verwijderd. Wil ik het nu weer doen alleen dan stuit ik op het volgend probleem, ik krijg alleen maar 1*2^28 packets terwijl ik eerst op 32*2^28 liep en nu ik dus op dit loop, heel traag packets kan verzamelen op mijn computer, zou iemand me misschien kunnen helpen met dit probleem? (Trouwens ik had netjes alle instellingen goed gevolgd hoe je het moet doen van de Tweakers instructie-pagina)

Alvast bedankt :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

op dit moment blijkt Distributed.net over het algemeen alleen maar kleine pakketjes uit te delen.. helaas is het niet anders.. ligt dus niet aan jou instellingen maar aan dnet

Verwijderd

Topicstarter
Ah weet ik dat ook weer want ik vond het ook al raar want ik had alle instellingen perfect allemaal staan zoals ik ze eerst had, maar dat verklaart het dus :) Nogmaals bedankt

• Sequence

Sequence

Online marketing

np ;)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Heey bijna naamgenoot :)

Welkom op Tweakers, en bij DPC :)

Ik hoop alleen dat mensen jou niet voor mij aanzien. Helemaal omdat ik op IRC Marc_H gebruik :)

Mochten mensen plotseling iets vreemds schrijven, zullen ze waarschijnlijk denken dat jij mij bent. :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Sequence

Sequence

Online marketing

:?
ik vind Sequence en Mark H toch echt niet zo veel op elkaar lijken hoor... :P

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

:P

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Pagina: 1