NT4 profiel blijft op XP machine staan?

Pagina: 1
Acties:

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Ik heb hier een NT4.0 servertje draaien, met daaraan onder andere een machine met windows XP.
Als ik nu op het domein inlog gaat alles goed, profiel word netjes en vrij snel opgehaald en ik krijg al mijn instellingen.

Maar als ik uitlog, en later als een andere gebruiker inlog, zie ik dat mijn profiel van de vorige sessie er nog staat. [in documents en settings map].
Hoe krijg ik het voor elkaar dat bij het uitloggen het profiel teruggeschreven word, en verwijderd word van de XP machine??

[edit]
Ow ja, op andere systemen heb ik nog nix getest, aangezien ik daar nog geen NIC's + kabels voor heb...

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 14:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Uhm.. Tis dus een roaming profiel, wat gesaved word op de XP bak? Zoek eens in de help naar "domain", ik geloof dat er ergens een optie was om roaming profiles lokaal te saven...

Pin me er niet op vast, kweet het absoluut niet zeker...

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Hmm, ik kan niet echt iets vinden...

Ik wil de lokale profielen niet uitschakelen, maar als een profiel van de server word gehaald, moet ie ook weer netjes teruggezet worden en niet achter blijven op mijn hardeschijfje.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Een profiel lijft altijd op je werkstation staan.
Updates worden bij uitloggen weer netjes weggeschreven naar de server.
stel je hebt een profiel van 25 Mb, en er is geen enkele wijziging .... moet je weer voor jan l*l die 25 meg over de lijn heen pompen.
Gewoon laten staan dus, nix loos.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Inderdaad, veranderd je de boel echter leuk (je dumpt de ingepakte versie van CS op je desktopje) dan wordt het feest met afsluiten. Stel nou dat je een huge profile hebt, een 200Mb ofzo, dan moet je dat steeds van je server afhalen, nou is dat niet zo erg als je in je eentje bent, wel als je nog met 300-400 werknemers bent. Dus laat ie het lekker lokaal staan en doet ie alleen de veranderingen doorvoeren, de rest boeit hem niet, want dat heb ie al.
Dus koffie, jij heb helemaal gelijk.

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Topicstarter
Het werkt nu allemaal, ik had de profiles share niet goed ingesteld... [d8 dat het automatisch ging?].

Het gaat niet om grote profielen, max 10 mb.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op woensdag 19 december 2001 19:47 schreef freakstar het volgende:
Het werkt nu allemaal, ik had de profiles share niet goed ingesteld... [d8 dat het automatisch ging?].

Het gaat niet om grote profielen, max 10 mb.
profielen kunnen groeien..... :)

gebruik ander het 'proquota' tooltje (zit in sp4 en hoger van nt4) kun je je profielen mooi klein mee houden,

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1