Kan je niet gewoon in iedere layer een activex-document aanmaken/plaatsen of denk ik nu weer te simpel/dom?
* Oefening heeft er ook niet al te veel verstand van dus doet maar een suggestie
* Oefening heeft er ook niet al te veel verstand van dus doet maar een suggestie
Dat weet ik dus niet.Op woensdag 19 december 2001 00:57 schreef nelis het volgende:
Kan je niet gewoon in iedere layer een activex-document aanmaken/plaatsen of denk ik nu weer te simpel/dom?
* Willem heeft er ook niet al te veel verstand van dus doet maar een suggestie
Je zal vast zo'n document kunnen fixen, maar hoe krijg je het dan voor elkaar dat Windows dit als desktop ziet en niet als HTML, maar wel HTML behaviours heeft.
* Pelle snapt het niet 
Wat wil je nou precies, en met welk doel?
* oh,when? sluit zich aan bij Pelle...Op woensdag 19 december 2001 01:05 schreef Pelle het volgende:
* Pelle snapt het niet
wat wil je nu precies doen? ActiveX componenten gebruiken in je HTML?
"You're only as good, as what you did last week."
Men neme een HTML document.Op woensdag 19 december 2001 01:05 schreef Pelle het volgende:
* Pelle snapt het niet
Die kun je als Active Desktop op je bureaublad niften.
Dan ligt daar altijd nog wel de 'schil' van Windows bovenop, waarin o.a. je icoontjes staan.
Kun je nu in HTML een layer als directX object definiëren, zodat Windows denkt dat het 'desktop' is, maar dat je de layer bijvoorbeeld wel HTML behaviors kunt geven.
Snappie
Pagina: 1