Toon posts:

Bios Mod Asus V7100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst het bios van m'n v7100 gemod naar core/mem 200/200. Ik heb nu de Asus 3.11.0018AS04 bios omdat ik met de reference nVidia 3.11.0037 bios 'Fast Writes' niet kon enablen. Heeft iemand de 3.11.0037 bios met Fast Writes en eventueel SBA aan de praat gekregen (wel effe controleren of FW of SBA ook daadwerkelijk aan staat)?

P.S. Voor de bios-en zie http://www.x-bios.3dgames.ru/. Ik heb het programma GF123BiosEditor gebruikt. Deze heeft ook GF123_Cvi nodig.

Verwijderd

Waarom ga je met je bios zitten frotten op je kaart, zul je zien dadelijk doet hij het niet meer goed.

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
fastwrites zal toch in 99% van de mobo/3dkaart combo's niet of niet stabiel genoeg werken bij mij gaat games naar een paar minuten gewoon hangen zit alles lekker vast en het voordeel wat je uit fastwrites haalt schijnt ook weer minimaal te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
'Fast Writes' levert op mijn systeem een aanzienlijke snelheidswinst op. Ik heb SBA ook geprobeerd, maar dat leidt inderdaad tot instabiliteit. Maar FW draait hier super stabiel op 200/200 *D

Het grote voordeel is dat ik nu geen zwart scherm krijg wanneer de core en mem snelheid worden ingesteld bij het opstarten van Windows.

Verwijderd

FW KAN ik aanzetten maar dat wil ik ECHT niet, onstaboiel als de tering, SB heb ik wel aan gezet , dit alles met het o zo geweldige WCPRset

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

'Fast Writes' levert op mijn systeem een aanzienlijke snelheidswinst op. Ik heb SBA ook geprobeerd, maar dat leidt inderdaad tot instabiliteit. Maar FW draait hier super stabiel op 200/200
Het grote voordeel is dat ik nu geen zwart scherm krijg wanneer de core en mem snelheid worden ingesteld bij het opstarten van Windows.

---------------------------------------------------------

FW KAN ik aanzetten maar dat wil ik ECHT niet, onstaboiel als de tering, SB heb ik wel aan gezet , dit alles met het o zo geweldige WCPRset
Ik heb dus ook een ASUS 7700, maar met deze 2 ervaringen weet ik nog niet wat ik wel en niet kan doen :)

Nog meer dappere zielen?

edit:

sorry, verkeerd typenummer gelezen 7100 ipv 7700

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Pagina: 1