Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
100ste post!!!
Ik weet het, niet echt veel vergeleken met anderen... toch weer een mijlpaal!
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Mja, is dit het enige spel waarbij het geluid suckt? Zo nee, update je drivers... Ga anders eens al je settings op low zetten, ook die van je graphics... En dan stap voor stap omhoog...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
ik heb daar ook last van
ik heb me drivers geupdate enzo maar doet het nog steeds
volgens mij een foutje in het spel onder XP
ik heb het overgens alleen als ik in XP me ICQ en MSN nog open heb staan en er komt iemand online.
zwaar irritant dat wel.
ik heb het dus opgelost door niet meer online te zijn als ik speel maar tja daar heb jij weinig aan
ik heb me drivers geupdate enzo maar doet het nog steeds
volgens mij een foutje in het spel onder XP
ik heb het overgens alleen als ik in XP me ICQ en MSN nog open heb staan en er komt iemand online.
zwaar irritant dat wel.
ik heb het dus opgelost door niet meer online te zijn als ik speel maar tja daar heb jij weinig aan

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Komt misschien, omdat je geluidskaart het weergeven van meerdere geluiden tegelijkertijd niet ondersteund (zeker de wat oudere kaarten). Of je moet eens checken of je IRQ's onder XP niet gedeeld zijn, want dit kan ook problemen veroorzaken (gebruik ff de search om te vinden hoe je dat verandert).
Het ligt niet aan de geluidskaart, andere games doen het wel gewoon. Het is trouwens splinternieuwe, in november nieuw gekocht (voor maar 2699,- incl. gratis pc!!
)
Pagina: 1