spam afzeik topic...

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
ik heb voor dat ik mijn topic: [topic=354459/1/50]
heb geplaatst, al wat andere topics doorgelezen, en daar worden inderdaad vaak webhosts afgezeken.

Maar de bedoeling van tweakers is toch om anderen te helpen? Ik kan hier dus geen antwoord krijgen op de vraag waar ik moet zijn voor een goeie webhost terwijl het met die bonte verzameling, een behoorlijk lastige klus is om een goeie uit te zoeken. Vandaar dat ik een beroep doe op de kennis van mijn medetweakers.

Ik weet dat het voor de mods ook een onmogelijke taak is om zo`n 'spam' topic onder controle te houden. Maar is er geen andere manier om die spammers onder controle te houden? Geef ze een paar waarschuwingen en dan een ip ban, zijn ze meteen hun posts kwijt.

vriendelijke groet.

Verwijderd

Niks ten nadele van jouw vriendelijke vriend maar zo'n topic zoals door jouw geopend nodigt gewoon de verkeerde figuren uit om even ongenuanceerd over hun eigen bedrijf te spammen.

Wij - hardekern /24'ers ;) - hebben hier ons buikje van vol en proberen zo'n topic dan zo snel mogelijk zo enorm mogelijk algemeen te beantwoorden. Waar jij dus niks aan hebt.

IP bans of waarschuwingen helpt niks, die figuren bellen in met een wannadoo abbonement. Roept een keer hard hun bedrijfsnaam, declareren de inbelkosten natuurlijk ;), en surven weer lekker verder over hun chello.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024
Ik kijk meestal ook even bij iemand zijn posts en als het er niet al te veel zijn, dan trek je ze natuurlijk eerder in twijfel. En je pikt de normale antwoorden er meestal wel uit tov het: DEZE IS FANTASTISCH DOEN DOEN DOEN!!! berichten. En mede door het commentaar van anderen denk ik dat er interessante info boven tafel kan komen.

Ik vind het vervelend dat er zulke idioten rondlopen om de boel te verzieken. Dus aan iedere spammer :r

Verwijderd

niets te veel gezegd *D

close topic please ......

Verwijderd

er is overgens een nieuwe vorm van spam, ongeveer iedereen die een topic over ik zoek een host ofzo maakt, krijgt een mailtje van 1 bepaalde irritante persoon "ik ben klant bij dezefrontpagen00bnewbiewebhosterzonderklanten.nl en is echt perfect!" zal zijn naam niet noemen, maar die gast ben ik al vaker tegen gekomen op andere fora's en nu zit ie ook hier... BAH

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ANS -> LA

Ik geloof dat sproggle zo'n beetje alles wel gezegd heeft :)
Behalve dat ik er nog aan toe wil voegen dat ik regelmatig dat soort spam heb verwijderd (iets vaker toen het nog HWS was, maar nog steeds gebeurt het wel)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Neuh .. ik ben van mening dat naast et feit dat spammers aangepakt moeten wordenm ook de gelegenheid daarvoor weggenomen dient te worden.

Het is dus idd zo dat spam e.d. niet gewenst is, maar zoals vaker al gezegd is .. dit soort topics zijn ook niet gewenst.

Dus ter verduidelijking:
- Spam wordt niet geaccepteerd en getollereerd. spam zal worden getrashed!
- spam uitnodigende topics (ik zoek een hoster ...) worden ook niet gewaardeerd, en zullen GESLOTEN worden.

Om te voorkomen dat hier dus toch weer allerlei spam geplaatst wordt, en de discu in mijn eigen gesloten is (het is de policy), gaat deze ook op slot.
Mocht je nog vragen en/of problemen met de actie hebben, kun je me per mail bereiken (gelieve NIET via ICQ).

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.