Toon posts:

wie kan me hiermee helpen? [p4 koeler]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een p4 1.5ghz hier staan . socket 423.

dit staat in een mooie chieftec kast met een 340watt superstille voeding. Nu heb ik wel een probleem, die processor koeler maakt mij nog wel veel teveel geluid, dus nu zoek ik er 1 die wel goed stil is.... ik zoek zo'n koeler zoals in zo'n dell computer.. daar hoor je echt bijna nix..

kan iemand me aan een url helpen of goede tips geven? dan kan ik morgen zo'n koeler kopen..

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Query=zalman

tada.. allemaal stille koelers, ook voor P4 meen ik

oh kijk dit vond ik ook nog

http://www.zalmantech.com/5000comp.html

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

fann vervangen door 1 van papst of panaflo?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de links die hierboven staan maar ik heb nu geen id welke ik moet bestellen voor mijn processor.
ik heb een socket 423 en nu zo'n standaard intel cooler erop zitten..
dus dan lijkt mij dat ik er gewoon zo'n andere fan op kan plaatsen. Maar welke?
kan iemand me helpen met de keuze van zo'n fannetje maken?.. moet wel stil wezen uiteraard
Misschien dat iemand ervaring heeft met die stille fannetjes :-(?

Verwijderd

Topicstarter
Delta FFB-60MP
This is a 60x60x38mm fan with a CFM of 30. Because it has a much lower RPM then the AFB-60HP and FFB-60HP; it's less noisy.
Important note: it's 38mm thick

Dit vond ik op de Site van OC-Shop..
alleen ik weet niet of dit wel op een P4 socket 423 past?
weet iemand dat toevallig?
oja.. ennuh. hoeveel db geluid maakt zo'n ding? .. want hij moet wel minder herrie dan die Standaard intel koeler maken...

Verwijderd

Topicstarter
^^^schop schop..

*D

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Thermal Take VOLCANO 7+ met voltage schakelaar, die willen we misschien in onze bedrijfspc's zetten als de standaard Intelkoelers teveel herrie maken.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55

Sick Nick

Drop the top!

60MP maakt nog steeds lawaai, alleen minder dan de 60HP die een teringherrie maakt ;)
De standaard intel koelers zijn al redelijk stil, wil je het nog stiller dan zul je toch aan een zalman of een grote heatsink (alpha, swiftech) met een 80mm papst moeten denken.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
probeer een intel boxed cooler op de kop te tikken. vooral die van de p4 koelen goed en maken weinig geluid.
Pagina: 1