Toon posts:

instellen @home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Donderdag kom ik op de kabel bij @home en i.p.v. de @home software te gebruiken wil ik alles handmatig instellen, net zoals ik nu de browser-instellingen en e-mail doe voor mijn modempje.
Ik heb geen ervaring met kabel, dus kan iemand me vertellen wat er zoal ingesteld moet worden?

Verwijderd

Topicstarter
ach, laat maar, ik kom er waarschijnlijk wel uit.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:58

Klippy

Still Game

Lukt wel, doet dat ventje voor je ;)

Maar je hoeft eigenlijk niks te doen, gaat allemaal vanzelf, alleen goede computernaam en je kan 'vliegen' over het net :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Doet dat ventje wel
...dachtut dus ff niet, geen @HOME shit op mijn comp, is heel simpel zelf in te stellen, inderdaad je computernaam opgeven en ff in Winshoos uitpuzzelen hoe je toch ook weer kan aangeven dat je internet gebruikt via een LAN.... en dan VROAP VROARRRRR
offtopic:
(michel vaillant anyone? ;))

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:23

Wokschotel

Op 6 wielen

Heel simpel, gewoon DHCP aanzetten, en bij je computernaam dat Cxxxxxx-nummer invullen en klaar ben je. Dit soort vragen hoort hier eigenlijkt niet thuis, maargoed.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Op woensdag 19 december 2001 13:24 schreef rdgf het volgende:
Heel simpel, gewoon DHCP aanzetten, en bij je computernaam dat Cxxxxxx-nummer invullen en klaar ben je. Dit soort vragen hoort hier eigenlijkt niet thuis, maargoed.
true..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Daar printen ze een handleiding voor....

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

lol , ik ben net weer opnieuw aangesloten (stond op de abuse lijst) omdat ik mijn IP statisch had :)

w000t ze zijn lekker snel met dat soort geintjes ;)

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
mmh denk toch dat je wat meer had gedaan dan alleen een statisch ip in stellen. wij draaien hier namelijk al 2 jaar met een statisch adres!!
Pagina: 1