[GoT] Tijd voor een nieuwe query?

Pagina: 1
Acties:

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Hier zit ik alweer een tijd over na te denken.
Zou het niet handig zijn om een query te maken die alleen maar in de FAQ's en stickytopics zoekt?

Dit zou een apart veld kunnen worden in de search en heeft misschien als resultaat dat er minder topics geopend worden met als reden:"Ik kon het niet vinden in de search".

Want het kan frustrerend zijn als je een vraag hebt waarvan je het antwoord wilt zoeken in de search, en je vervolgens 120 topics kan doorlezen om jouw antwoord er tussenuit te pikken.

Een bijkomend voordeel is misschien wel dat de serverload minder wordt omdat deze query niet in alle topics hoeft te kijken, je kijkt maar in kleine hoeveelheid topics voor een antwoord.

Het zou voor de modjes ook werk schelen omdat zij minder topics hoeven te sluiten met de melding:"Beter zoeken, FAQ, Search".

Het kan zijn dat ik nu iets vraag dat onmogelijk is omdat het niet ingebouwd kan worden (Kijk maat naar de vele Android topics).

Aan de andere kant heb ik gehoord dat GoT bezig is met een nieuw forum, dan zou het daarin gemaakt kunnen worden.

Wat denken de modjes hiervan, valt dit te realiseren of heb ik nu het grootste baggeridee neergezet dat er bestaat. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Uhhm in de search kan zowiezo niet geprutst worden. Is beveiligd dmv zend. Het id is op zich niet verkeerd alleen niet alle info zal in de sticky's en faq's staan. Ook kan je beter veel resultaten hebben waarmee je probleem misschien wel opgelost kan worden. Niet elk topic hoeft gelijk te zijn..

Misschien word in het ene topic een andere oplossing gegeven dan in het andere topic. Daarom lijkt het mij handiger om het gewoon zo te houden ;)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op woensdag 19 december 2001 01:07 schreef bolk het volgende:
Uhhm in de search kan zowiezo niet geprutst worden. Is beveiligd dmv zend
Ehm.. De search is al aangepast hoor.. Dus daar kan wel degelijk in gerommeld worden.. (de search die je nu gebruikt is een scriptje dat Femme en ACM in elkaar gedraait hebben ter vervanging van de originele search!)

Maar als je searched op datum, dan komen de sticky's/faqs gewoon mooi bovenin te staan ;)

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Had luite daar niet ook een bijdrage voor geleverd?

ff niets

Verwijderd

Ik denk dat dit idee de melding krijgt "er zijn nog 1567 wachtenden voor u" >:) :P