Eeeeehm, gefeliciteerdOp dinsdag 18 december 2001 22:23 schreef toxict het volgende:
Ik heb met beide versies gespeeld...!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is dit topic nog open
Verwijderd
waar waar waaaar!!!????
Dev kit is nou niet heel erg wow hoor
en de NTSC versie kan je nu in een aantal Dixons filialen spelen..
Verwijderd
Devkit hier is mooi transparant en zo mogelijk nog groter dan de X-Box al is. Lomp ding dat het is.Op dinsdag 18 december 2001 22:42 schreef WouteRF het volgende:
waar waar waaaar!!!????Dev kit is nou niet heel erg wow hoor
Verwijderd
Ik (wij) niet, Vicarious Visions waar ik nu ben wel...en volgens mij was ie groter, ik zal zo nog eens gaan kijken
Ik heb op mijn Starlancer cd een kopje koffie gezet!!!!!!!!!! en de koffie smaakte nog goed ook!
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~
Verwijderd
ROELEN!Op woensdag 19 december 2001 16:52 schreef GambitRS het volgende:
Ik heb op mijn Starlancer cd een kopje koffie gezet!!!!!!!!!! en de koffie smaakte nog goed ook!
Bij Microsoft natuurlijk.Op dinsdag 18 december 2001 22:42 schreef WouteRF het volgende:
waar waar waaaar!!!????Dev kit is nou niet heel erg wow hoor
Daar werk ik!
Verwijderd
Zozo dat is helemaal handig
(weet jij toevallig of die Perry Kruin er nog werkt want ik probeer hem te bellen en er neemt niemand op en zijn email adres schijnt ook niet meer te werken)
Dan zit jij aan de andere kant van de N201 van mij.. ga's op het dak staan en zwaai es?Op woensdag 19 december 2001 17:19 schreef toxict het volgende:
[..]
Bij Microsoft natuurlijk.
Daar werk ik!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()