There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ik kan overigens ook geen middelste speaker gebruiken in Win2K, volgens mij ligt dat aan de brakke Creative drivers en aangezien ik niet op XP overstap, zal ik dus wel nooit 5.1 geluid kunnen luisteren
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Verwijderd
Dan naar task en kies je watch movie.
Dan zet je die op on en je hoord 5.1 geluid.
Niet waar!!!
ik weet niet hoe het zit in windows 2000, maar in win98 heb ik zo een automagisch verdwijnende balk bovenin m`n scherm.
daar moet je sowieso 5.1 instellen. Ik neem aan dat je dat al gedaan hebt.
Wat volgens mij bij mij de oplossing was bij effect op entertaintment klikken en dan: "watch movie".
dan schakelt ie de middelste in
Klopt niet helemaal: Doet 'ie bij elke setting, BEHALVE bij de surround setting... Vaag he?Op dinsdag 18 december 2001 22:04 schreef Jaromir het volgende:
De standaard soundblaster live software heeft zo'n test optie om iedere speaker te testen met een geluidje
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
A3D
Directsound 3D
Dolby Surround
en wat stereo meuk...
Over mij
Nog ideeën?
Over mij
Geniaal man, eindelijk 5.1 onder Win2KOp dinsdag 18 december 2001 22:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Je gaat naar surround mix
Dan naar task en kies je watch movie.
Dan zet je die op on en je hoord 5.1 geluid.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Nope. Bij mij vallen de rear speakers dan uit...Op dinsdag 18 december 2001 22:27 schreef Beaves het volgende:
[..]
Geniaal man, eindelijk 5.1 onder Win2K![]()
(Ben echt blij).
Over mij
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()