Petitie voor een nieuw LCD forum, geef je mening!!

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Ik zit te denken over een LCD forum binnen het Casemod/overclock forum. Er zijn minstends 4 topics per dag over dit onderwerp, en ik vindt om het overzichtelijk en handig te houden het misschien een idee om er een apart forum over te maken. Met uiteraard een aparte FAQ, zodat er ook niet zo heel veel domme vragen gesteld zullen worden. Er zijn nogal wat mensen bezig met de ontwikkelingen van software voor LCD, en ik vindt niet dat dat op het Casemod forum thuishoort, maar ook niet onder software development of zo. Het lijkt mij dus een goed idee om hier een apart forum voor te gaan maken. Er zijn zo al een aantal mensen die voor Moderater zouden willen gaan spelen. >:)
Slecht of goed idee, zeg het even, zodat er misschien een nieuw forum kan komen. (ook voor niet LCD gebruikers, het ruimt het forum lekker op)

Verwijderd

[offtopic]
Cornholio.... jij uit heerlen?? :P
[offtopic]

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
nope. Jij voor een nieuw forum?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zich een goed idee, maar ik denk dat iedereen dan een eigen forum wil voor zijn/haar ding... dus ik denk niet dat het doorgaat...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

ik vind het wel een goed id.. alle informatie op een plaats is idd erg overzichtelijk.
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een LCD maar goede info is lastig te vinden omdat er zoveel verschillende topics zijn.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ben tegen.
Ook al staan er bewijzen van 7 topics over LCD in OCM het is toch een onderdeel van OCM, de volgende wil weer een aparte fora voor waterkoeling (omdat er misschien 6 topics per dag erover staan in OCM)
En dan wil die weer dat en zus en zo, kortom het hek is van de dam en waar is de grens wat wel en niet meer kan.

39

• SH007
  • Niet online
Ik ben er voor.
[edit argumenten]
Er komen veel topics over lcd's langs.
Als er een apart forum voor komt met een goede faq, is het makkelijker goede info te vinden.
[/edit argumenten]

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Das wel waar, maar er zijn nogal wat developers voor LCD software nu bijgekomen, en er gaat waarschijnlijk steeds meer over geschreven worden....

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 18 december 2001 21:57 schreef SH007 het volgende:
Ik ben er voor.
Onderbouw je mening eens.

39

Verwijderd

Dan heb ik liefer een apart forum voor waterkoeling en Die Hard overklokken.

Alleen het is jammer dat Dabit als enige onder het Die hard valt. :)

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 21:57 schreef SH007 het volgende:
Ik ben er voor.
Ja prima idee! B-)

• Beekforel
  • Laatst online: 13:21

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik ben voor!!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Hoezeee..... We hebben meer stemmen nodig >:)

• Mr_Ozio
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04-2022

Mr_Ozio

Kawaaai! (@ lan)

Ja goed idee! doen!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 18 december 2001 21:58 schreef D-FENCE het volgende:

[..]

Ja prima idee! B-)
Op dinsdag 18 december 2001 21:58 schreef freakstar het volgende:
Ik ben voor!!
Op dinsdag 18 december 2001 22:04 schreef Mr_Ozio het volgende:
Ja goed idee! doen!
:z onderbouw je mening waarom je dat vindt en ga niet wat blaaten zonder argumenten.

39

Verwijderd

kunt beter een apart forum over OC maken en een apart over CM
dan zou je die lcd bij de cm moeten zetten bijvoorbeeld, maar ik vindt het niet echt storend zo

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik kan mij hier niet in vinden.
Al is het om de doodeenvoudige reden dat GoT hier onoverzichtelijk door zou worden, nog meer afkortingen, nog meer FAQ's (die dan toch niet gelezen gaan worden door sommige).

Wat misschien handiger zou zijn is een query die alleen maar zoekt in de stickytopics en FAQ's, zodat daar alleen maar relefante info uit kan komen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Ik ben het er mee eens! Ik zoek altijd naar lcd topics maar kan ze nie vinden tussen de rest! Iedere Casemodder heeft hier toch voordeel mee........wie wil er nou geen lcd in zijn pc met alle info over snelheid temp enz.... Ennuh moet TWEAKERS dan nie zorgen dat je makkelijk informatie hiervoor kunt vinden, dus door delen. YES! Dus openen maar........

• scorpionv
  • Laatst online: 23:14

scorpionv

This space for rent

Tegen! Dan wil ik een apart forum voor waterkoeling, en 1tje voor 'wat is de beste koeler voor', en 1tje voor Die-Hard, en 1tje voor dremelen. Zie je wat ik bedoel?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Wat ik dus bedoelde, is een apart forum onder casemodding. Het maakt het gewoon veel overzichterlijker om info op te zoeken, en het zal ervoor zorgen dat de development van goede software sneller zal verlopen. Ik bedoel dus een soort sub-forum, dat wel onder casemodding/overclocking valt, maar dan enkel en alleen voor LCD.

Verwijderd

ik ben er over eens. waarom...
1. er zijn meer topics over lcd's per dag dan het aantal topics per dag in V&V
2. programmeer vragen daar (over lcd's... duh)
3. de faq van lcd is nogal zeer uitgebreid (das meer argument.. wie maakt een LCD faq?)
4. er komen nu meer verschillende soorten lcd's zoals de grafische
5. tis onoverzichtelijk hierzo

btw kan topix geen sub-forums aan ?

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 22:05 schreef Homedisc het volgende:
:z onderbouw je mening waarom je dat vindt en ga niet wat blaaten zonder argumenten.
Standaard reply :)

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 22:28 schreef scorpionv het volgende:
Tegen! Dan wil ik een apart forum voor waterkoeling, en 1tje voor 'wat is de beste koeler voor', en 1tje voor Die-Hard, en 1tje voor dremelen. Zie je wat ik bedoel?
Nee, eigenlijk niet. Ik denk dat LCD toch echt een topic is dat hier niet echt onder valt. En aangezien het aantal topics lijkt het me redelijk er een apart sub-forum voor te gaan maken. Zo vindt ik bijvoorbeeld ook dat puur de casemods alleen ook op een subforum moeten. Dat maakt het overzichterlijker, en kun je fijn plaatjes kijken van anderen.

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Sorry dat ik de topic omhooghaal...
kom op lui... wordt het nog wat of blijft het hetzelfde?

Verwijderd

Oneens,OCM omvat alles van LCD tot WaterCooling,
anders zou je ook over Cooling etc weer forum moeten maken
wordt lastig bladeren etc...
Ik vind nu overzicht nog een beetje te doen..
Leuker zoals het nu is vind ik

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Op die manier kan je voor een heleboel dingen wel een apart forum aanmaken.. Het moet wel overzichtelijk blijven he :7

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zorg dat die duidelijke FAQ in OCM komt te staan, werk daar met zun allen aan, noem relevante topcs in die FAQ......

oftewel laat het lekker in OCM :)

Verwijderd

LC displays is weer een ander onderwerp, dus van mij mag er een nieuw LCD forum worden opgericht....!
Videoplanken en beeldkanonnen is ook een optie voor LCD vraagjes... want een LCD is per definitie eigenlijk ook een videoplank...

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 19:21
geen lcd forum, gewoon een goede lcd faq, das veeel beter.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 23:41 schreef Zipje het volgende:
want een LCD is per definitie eigenlijk ook een videoplank...
eerder een beeldkanon :)

• GertW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 18:37
doe anders een electronica forum ofzow... het is toch eigenlijk electronica omdat je een schematje in elkaar moet knutselen etc... en hier kunnen dan ook mooi fanbus ontwerpen etc in alleen dat valt toch wel veel onder casemodden.. hmmzz, misschien toch niet zo'n goed plan |:(

naja, apart forum voor lcd lijkt me toch wel slim, vooral als er in de faq dan een schema komt omdat er zo veel vragen komen over schema's om lcd aan te sturen, en een lijst er in met wat allemaal HC.... compatibele controllers zijn (ook heeeeel errug handig! hoef je geen datasheets meer te vergelijken als die van jou toevallig in het lijstje staat! >:) )
conclusie: LCD forum is wel een goed plan dacht ik zo... 8-)

Verwijderd

Ik ben voor.

Naar mijn mening is het probleem dat LCDs nergens in de op GoT bestaande fora thuishoren. Het is geen case modding of overclocking, dus OCM is niet de juiste plek. In VB hoort het zeker niet en in HA ook niet gezien de hoeveelheid posts over dit onderwerp.

Wat er nog bij komt kijken is een stuk software, schema's en backplates. De combinatie van LCD zelf, software, schema's en backplate maakt het dat het onderwerp LCDs een apart forum verdient. En vergeet niet dat grafische LCDs er nu ook bij gaan komen. Het staat nog in de kinderschoenen, dus ik verwacht dat daar ook nog veel vragen over gaan komen, bovenop de huidige hoeveelheid posts.

Daarnaast moet ik wel zeggen dat als de FAQ een stuk beter en uitgebreider zou zijn, er een stuk minder topics over LCD's geopend zouden worden. Maar, iedereen weet dat dat in praktijk helaas anders is. Te veel mensen lezen de FAQ niet.

Verwijderd

Is het geen idee om binnen OCM een onderverdeling te gaan maken, dus bijvoorbeeld:

- Casemodding --> het echte knutselwerk aan de kast
- Overclocking --> zegt genoeg
- LCD --> zegt ook genoeg
- Algemeen --> de rest wat er bij te verzinnen valt.

Lijkt mij vrij simpel te maken.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Op zich kan ik niet tegen onderscheid zijn in OCM, maar dan moeten er meerdere subforums aangemaakt worden, niet alleen voor LCD. Is dat niet mogelijk dan moet er een keer een goede FAQ over LCD alleen gemaakt worden.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Snurp
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Uit eigenbelang zou ik ook voor stemmen.
Om ff reëel te blijven is het beter dat overclocking gescheiden wordt van case modding.
Een nieuw topic blijft niet langer dan een dag staan. Dan ligt deze er weer uit. Dit gaat te snel naar mijn mening.
In die zin zou waterkoeling onder Overclocking vallen (in een kromme lijn past dat wel bij elkaar) en LCD's onder case modding (is tenslotte ook een vorm kast verfraaiing)
Dan blijven de topics ook wat langer staan. En wordt het wat overzichtelijker.
Noem het iets van: Overclocking met lucht of water en case modding & LCD.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• Creepy
  • Laatst online: 22:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

* Creepy is voor.

Het inbouwen van het LCD in je kast (en het solderen van de kabels) is naar mijn idee flink OCM, maar de meeste vragen die je hiero ziet gaan zowel over de mogelijkheden van een LCD, wat weer afhangt van de software, of zelfs hoe software er voor te schrijven. De vraag over de bestaande prog's hoort eigenlijk in SA thuis..
Puur alleen het schrijven van de software hoort weer in P&W thuis, maar dan ben je de link weer kwijt dat het bij een LCD hoorde en kan je in P&W weer niet vragen hoe het nou zit met het schema etc.

Mocht er geen nieuw forum komen, ik had al het idee opgevat om een LCD site te beginnen, met wat schema's, "soldeer" howto, inbouw howto, en een stuk "software" howto (zowel bestaande progs, als het zelf schrijven van de software).
De software howto kan ik zelf wel voor m'n rekening nemen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

Marc H

- - Is wakker - -

Tegen.

LCD schermen zijn gewoon een onderdeel van case modding. Zet liever een goede FAQ in elkaar.

Een scheiding tussen Case Modding en overclocking zou misschien beter zijn.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ik ben voor!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Ik denk dat er een soort sub-fora moeten komen, eentje voor LCD, eentje voor Waterkoeling, eentje voor Dremel-onderwerpen en eentje voor de rest....

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Ik ben tegen.

Mensen die een hobby hebben zullen die altijd belangrijker vinden dan andermans hobby. Ik zou ook wel willen dat er een digicam-forum komt, maar dat is gewoon niet realistisch. Dan zou je vast ook een Counterstrike-forum, een verliefdheidsforum en een Soundblaster Live forum krijgen. Daar zijn ook minstens 4 topics per dag over.

• Qwerty-273
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Op woensdag 19 december 2001 08:22 schreef nicoprevoo het volgende:
Is het geen idee om binnen OCM een onderverdeling te gaan maken, dus bijvoorbeeld:

- Casemodding --> het echte knutselwerk aan de kast
- Overclocking --> zegt genoeg
- LCD --> zegt ook genoeg
- Algemeen --> de rest wat er bij te verzinnen valt.

Lijkt mij vrij simpel te maken.
Dit lijkt mij wel een goed voorstel. Alleen zit je wel mee bv voor waterkoeling, daar een apart sub forum aan te maken of niet, eigenlijk namelijk niet echt overclocken maar meer koeling.

- Casemodding --> Knutsel away
- Overclocken --> Opvoeren van uw pc
- Koeling --> Het koelen van uw computer
- LCD --> Specifiek sub forum voor LCD
- Algemeen --> Met daarin de overige

Alleen wel goede mods nodig die bij enige off-topic (off-sub-forum eigenlijk) berichten deze dan gewoon in Algemeen moeten zetten. En alleen de echte specifieke topics in de sub forums laten staan.

Tis alleen weer wel zo dat koeling en overclocken over het algemeen genomen hetzelfde wordt bedoelt door de posters. Bv ik ga mijn proc overclocken naar 1.6 Ghz hoe doe ik dat en met welke koeling. Eigenlijk zit daar casemodding ook weer bij voor bv een extra fan gaatje om lucht toe te voeren.

Dus eigenlijk bij lang nadenken gewoon een duidelijke FAQ neerzetten in OCM, en er voorzogen van duidelijke topic namen. Maar dat spreekt voor zich.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Tegen. Een LCD valt onder modding, net zoals een extra ledje of fan dat doen.

Het aantal topics over LCD's is niet anders dan overclockresultaten of window-mod-topics, of wat dan ook. En dit forum is imho niet te druk ofzo.

Wat wel mogelijk zou zijn -en daar is al vaker over gediscussieerd, maar komt voorlopig niet- is een elektrotechniekforum. Daar zouden LCD's dan onder vallen

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 22:16

Talon

Booooom !

Ik ben tegen een apart forum voor lcd's
Maar : ik ben voor een splitsing tussen Casemodding en overclocken.
Ik denk dat je dan wat makkelijker door de brij heen komt.
je kan ook specifieke faq's maken en hebt daar dan ook meer ruimte voor.
De onderverdeling daaronder vindt ik wat te ver gaan omdat je dan echt voor elke liefhebberij inderdaad een forum moet gaan openen. Dat gaat toch wat te ver ...
Is dit trouwens al es bij Lieve Adjes gepost of zo ?
Zou ook niet zo'n beroerd idee zijn ...

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Op woensdag 19 december 2001 10:36 schreef Talon het volgende:
Ik ben tegen een apart forum voor lcd's
Maar : ik ben voor een splitsing tussen Casemodding en overclocken.
Dat lijkt mij ook een betere oplossing.

Verwijderd

Zo kunnen we voor elk onderwerp wel een nieuw forum openen. Want als er een lcd forum komt, krijg je straks mensen die zeuren om een ander forum omdat daar dan ook zoveel posts over zijn.

(Wat ik daarboven heb gezegd wil niet zeggen dat ik er tegen ben evenmin ervoor)

Verwijderd

[zeurmodus]
Wie zegt dat je ook maar iets veranderd aan je kast, dus waarom valt het bij voorhand onder case modding?
[/zeurmodus]

Ik wil overigens best m'n medewerking verlenen aan een beter FAQ.

• Demo

Demo

Op woensdag 19 december 2001 13:48 schreef Zotty het volgende:
[zeurmodus]
Wie zegt dat je ook maar iets veranderd aan je kast, dus waarom valt het bij voorhand onder case modding?
[/zeurmodus]

Ik wil overigens best m'n medewerking verlenen aan een beter FAQ.
veranderen = modding (modifying)
kast = case

Dus iets aan je kast veranderen = case modding

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 13:51 schreef Demoniac het volgende:

[..]

veranderen = modding (modifying)
kast = case

Dus iets aan je kast veranderen = case modding
Ik kan wel Engels lezen en schrijven hoor. Gelezen wat er stond ?

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Ok, er zijn dus meer mensen tegen dan voor... Is het idee met de sub-topics een beter plan? Ook vind ik de splitsing tussen OC en CM een goed plan. Schreewt u maar >:)

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 14:19 schreef Cornholio2001 het volgende:
Ok, er zijn dus meer mensen tegen dan voor... Is het idee met de sub-topics een beter plan? Ook vind ik de splitsing tussen OC en CM een goed plan. Schreewt u maar >:)
lijkt mij juist een slecht plan.
Nu is OCM de perfecte mix met als resultaat een behoorlijk levendig forum.
Splits ze en je hebt 2 minder levendige fora. (lijkt me toch)
Besides, ik vind persoonlijk CaseModding zowiezo verbonden met OverClocking, het ene helpt het andere.
Hmm, beetje scheef, maar je snapt me wel :)
En subtopics, mja, moet wel kunnen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op woensdag 19 december 2001 14:19 schreef Cornholio2001 het volgende:
Subfora's op zich is geen slecht plan maar aangezien er natuurlijk meerdere fora's zijn die dat willen krijg je een enorme waslijst aan subfora's en verlies je snel het overzicht.
Over opsplitsen van OC en CM ben ik ook tegen.
Waarom? omdat het toch die twee punten samen als 1 geheel vormt, anders kun je straks ook PMG in drieen gaan opdelen wegens processors, mobo's en gehuegen etc. etc.
Kortom je kan moeilijk voor alles een apart forum gaan maken.

39

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
gewoon een LCDFAQ maken, veel handiger, en ja dus ook een waterkoelingfaq en dan apart een lichteffect/electrafaq en een metaalfaq zegmaar.... dan heb je volgens mij wel alles

Verwijderd

Ik ben voor opsplitsing in OC en CM. Kvind LCD wel in CM passen, heb toch nix met OC te maken. Nu zijn er eigenlijk ook 2 stromingen. De mensen die vragen hoe je iets MOD en de mensen die problemen hebben met het OC-en.
Je ziet veel vragen over waterkoeling, verhoogde FSB, te hoge temp blablabla.
Zit toch in een ander rijtje dan spuitbus keuze, plaatsing CFL, LCD groot of klein.

JM2C

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
dat is ook wel een goede...., maar dan zou ik in OC&CM 2 subfora maken

• Corn

Corn

Raar jongetje

Topicstarter
Right-o. Als er zoiets komt hebben we toch meer stemmen nodig... En waar doe je zoiets als wc? in OC of in CM?

• Cloontje
  • Laatst online: 15-07 08:37

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

ik vind het niet echt slim. Anders een Overclock forum en Casemodding forum, dat lijkt met beter dan.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

• Demo

Demo

Als jullie de FAQ eens gelezen hadden, dan hadden jullie gezien dat er al van alles over LCD's en waterkoeling en blowholes en van alles in staat... :Z

Verwijderd

kdenk dat een subforum wel erg handig zou zijn :D

Verwijderd

nee, niet doen!

zoals meerdere personen zeggen, dan moet er ook weer een waterkoeling enz. enz. enz. enz.

zo ontstaan er later tig forums over een bepaald onderwerp, word mij iets teveel.

Verwijderd

van mij mag

want lcd's rulen

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Ik wil wel een FAQ maken :P. Ik krijg binnenkort me 4x20 met led display >:)...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:31
Tuurlijk is iedereen voor, maar ik niet.
Als je zoiets wil, dan kun je net zo goed een waterkoelingforum, peltierforum, enz enz gaan openen. IMHO werkt het nu wel goed. En LCD's zijn wel casemodding he, want je zet die LCD toch echt in je case :)

Dat het te onoverzichtelijk wordt is denk ik geen goed argument, omdat ik al in een sticky (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/230714/1?limit=100) heb gezegd dat als je een nieuw topic opent je altijd een tag voor de topictitel doet zodat je kan zien waar het over gaat. Tevens zijn er veel topics die elkaar overlappen wat onderwerp en inhoud betreft.

En de discussie van opsplitsing van OC en CM hebben we al eens gevoerd, haal die niet nog eens aan.

• Talon

Talon

Booooom !

Dat ben ik zeker met je eens ,Phreak.
Als je [iets] ervoor zet is het wel duidelijk.
Toch vraag ik me af of er iets te doen valt tegen de soms onoverzichtelijk look van enkele fora zoals OCM.
Zo'n sub was een voor de hand liggende maar ik snap heel goed dat die discussie inderdaad al een paar keer gevoerd zal zijn.
Andere ideeen dan ?

• Daan
Subforums zijn helaas niet mogelijk, dus dat valt af.

Verwijderd

begin dan gewoon een hele nieuwe site

• Talon

Talon

Booooom !

begin dan gewoon een hele nieuwe site
Tjonge ....da's wel heel kort door de bocht.
Ik persoonlijk vermaak me prima hier op het forum, maar soms is het wel goed om dingen aan te kaarten in de hoop het nog leuker te maken.
Da's je toch niet zo moeilijk voor te stellen ?

Verwijderd

maak er dan bijvoorbeeld een goed electronica forum van met een aparte case modding lcd afdeling

• LeonM
  • Laatst online: 29-10-2025
Yes, moet er zeker komen!

Verwijderd

maar dan wel met de kwaliteid van dit forum

• cyclone
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op woensdag 19 december 2001 19:16 schreef Phreak het volgende:
Tuurlijk is iedereen voor, maar ik niet.
Als je zoiets wil, dan kun je net zo goed een waterkoelingforum, peltierforum, enz enz gaan openen. IMHO werkt het nu wel goed. En LCD's zijn wel casemodding he, want je zet die LCD toch echt in je case :)

Dat het te onoverzichtelijk wordt is denk ik geen goed argument, omdat ik al in een sticky (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/230714/1?limit=100) heb gezegd dat als je een nieuw topic opent je altijd een tag voor de topictitel doet zodat je kan zien waar het over gaat. Tevens zijn er veel topics die elkaar overlappen wat onderwerp en inhoud betreft.

En de discussie van opsplitsing van OC en CM hebben we al eens gevoerd, haal die niet nog eens aan.
[mod kont kus mode]
Duidelijk statement and i totaly agree
[/mod kont kus mode]
:) :) :) :) :) :) :) :)

Maar ik heb het er dus WEL mee eens

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Geen goed idee.
Meestal MOD je je case om betere OVERKLOK resultaten te krijgen. Voor een venstertje dit en een LCD'tje dat hoeft geen apart forum gemaakt te worden.
Dan krijg je gedoe met crossposts, ik heb dit gemod (CM)met waterkoeling (WC) en dit zijn de resultaten (OC) volgens mijn LCD (LCD).

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Is het nog niemand opgevallen dat er wel veel topics zijn over lcd's maar dat het altijd de zelfde vragen zijn?

-Kan ik deze lcd gebruiken?
-Welk schema heb ik nodig?
-Hij doet het niet ik zie alleen 2 zwarte lijntjes?
-Inkoop actie

volgens mij heb je met deze 4 95% van alle lcd vragen gehad dus waarom zou je daar een nieuw forum voor maken?

Verwijderd

gewoon een apart electronica forum beginnen
ben ik al lang naar op zoek maar ken ik nergens vinde

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 21:01 schreef dennievg het volgende:
gewoon een apart electronica forum beginnen
ben ik al lang naar op zoek maar ken ik nergens vinde
DAT is inderdaad wel een goed plan. Gewoon een forumpje voor al je schema's en aansluitingen voor weet ik het wat, want dat weet je eigenlijk nergens thuis te brengen en dan ga je maar op hoop van zegen het in de OCM gooien.
Apart LCD hoeft voor mij niet zo, ik erger me er niet aan ofzo dat die dingen er tussendoor komen. Die mogen er best in blijven imo.

Verwijderd

en van mij part gooi je die lcds er ook in.
de moderators eens heel lief aankijken

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
zit wat in, maar idd dan willen OC en CM ook een eigen forum

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 21:00 schreef Yarvieh het volgende:
-Kan ik deze lcd gebruiken?
-Welk schema heb ik nodig?
-Hij doet het niet ik zie alleen 2 zwarte lijntjes?
*kuch* goede FAQ *kuch*

Verwijderd

oef dit is moeilijk ben er voor en er tegen.
Kan niet iemand een site maken met gegevens en faq?moet toch te doen zijn is weer wat anders dan die sites met hoi ik ben.....
dit lijkt me een goede middenweg

• Daan
Op woensdag 19 december 2001 21:51 schreef Zotty het volgende:

[..]

*kuch* goede FAQ *kuch*
Ja ok ik begrijp de hint.
Ik zal eens rondkijken enzo :P

• jordan2k
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:52
Wat dan beter zou kunnen. (Weet niet als GOT.net het kan)
Maar een Forum voor CM (in GOT natuurlijk) met subforum's die per onderwerp onderverdelen zoals LCD, HDD-LED, Koeling, enz

Maar kans dat er zoiets komt is best wel te klijn want als het ene komt dan wil iedereen we een subforum voor iet's anders.

Dus ik ben tegen het idee wat er nu is.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 22:40 schreef Phreak het volgende:

[..]

Ja ok ik begrijp de hint.
Ik zal eens rondkijken enzo :P
I rest my case :P

• Matroxcool
  • Laatst online: 16-08 22:41
Ben voor!! Ik vind het een beetje rommelig zo. Van mij mag er wel een appartje lcd forum komen :)

• bugs
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Ik ben tegen. de ene week lees je ontzettend veel over LCD's, de andere weer niet. Er zit een soort golfbeweging in, vaak omdat mensen die geintereseerd zijn in CM ineens wat over een LCD lezen en dat dan ook willen.
Een LCD forum zonder OCM zou veel minder goed werken.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Pagina: 1