Jaja, de topictitel zal menigeen mischien wel afschrikken 
een Titan koeler...
En dan wel deze:
http://www.titan-cd.com/d5t.htm

Dit is dus met een 80mm fan.
Het is de bedoeling dat deze op mijn Duron 800 komt, deze loopt op zo'n 950Mhz @ 1.75volt.
Met mijn FOP32 word deze stressed zo'n 43c (met de kast open, zonder airflow..)
Maar die FOP32 maakt nogal een herrie
daar wil ik dus wel vanaf.. ook heeft de fop een hoge RPM waardoor mijn kast nogal trilt. Al met al, veel herrie 
Nu wil ik dus een vervanger voor mijn FOPje, die lekker stil is en evengoed koelt, beetje slechter maakt niet uit maar 't moet niet te gek worden.. in de zomer met 30c buiten (en binnen dus ook soms
) moet ie het ook nog uit kunnen houden.
Deze Titan koeler is lekker stil, kost niet veel (fl 45, da's ook wel mijn limiet...) een vriend van mij heeft 'm gekocht, zijn TB 1.3Ghz doet daarmee 50c.. daarvoor had hij een herriemakende Volcano II die deed ook 50c.
Al met al lijkt mij deze Titan wel een goede optie, lage RPM, laag geluidsniveau. Maar 1 ding.. heb nog nergens een vergelijkende test ofzo kunnen lezen
met de GoT search kom ik wel 1 hele topic tegen, waar niet veel bruikbaars instaat (alleen dat ie een Athlon XP 1800 niet zo goed koel houd..)
Ik ben wel erg benieuwd hoe ie nou presteerd in vergelijking met de FOP32 dus, zou mooi zijn als iemand een linkje kan vinden (heb google enzo ook al geprobeerd)
Of mischien weet iemand een alternatief?
(denk aan de prijs!!)
een Titan koeler...
En dan wel deze:
http://www.titan-cd.com/d5t.htm

Dit is dus met een 80mm fan.
Het is de bedoeling dat deze op mijn Duron 800 komt, deze loopt op zo'n 950Mhz @ 1.75volt.
Met mijn FOP32 word deze stressed zo'n 43c (met de kast open, zonder airflow..)
Maar die FOP32 maakt nogal een herrie
Nu wil ik dus een vervanger voor mijn FOPje, die lekker stil is en evengoed koelt, beetje slechter maakt niet uit maar 't moet niet te gek worden.. in de zomer met 30c buiten (en binnen dus ook soms
Deze Titan koeler is lekker stil, kost niet veel (fl 45, da's ook wel mijn limiet...) een vriend van mij heeft 'm gekocht, zijn TB 1.3Ghz doet daarmee 50c.. daarvoor had hij een herriemakende Volcano II die deed ook 50c.
Al met al lijkt mij deze Titan wel een goede optie, lage RPM, laag geluidsniveau. Maar 1 ding.. heb nog nergens een vergelijkende test ofzo kunnen lezen
Ik ben wel erg benieuwd hoe ie nou presteerd in vergelijking met de FOP32 dus, zou mooi zijn als iemand een linkje kan vinden (heb google enzo ook al geprobeerd)
Of mischien weet iemand een alternatief?