Die extra banner op t.net

Pagina: 1
Acties:

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 13:34

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Om nog maar een topic te starten in Lieve Adjes (zo druk heb ik het daar nog nooit gezien):

Er is dus een extra banner bijgekomen op tweakers.net. Op zich natuurlijk geen probleem, maar zou het niet beter zijn voor de lay-out als die 234x60 banner (linkerkant) boven de 468x60 banner (rechts) komt? Dus zeg maar tussen het home logo en de vuurwerk banner in. Ik denk dat dat veel meer ten goede komt aan de handhaving van de lay-out.

Het is maar een id :)

hee, das vaag. De ene keer staat ie er wel en de andere keer weer niet. hmm....

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat ziet er gigantisch ranzig uit (het hele 'evenwicht' in het design is zoek). Bovendien is er geen plaats voor in de pricewatch.
hee, das vaag. De ene keer staat ie er wel en de andere keer weer niet. hmm....
Adverteerders kopen een bepaalde hoeveelheid bannerviews in en dat aantal moet over de bezoekers verdeeld worden. Daarom zie je 'm soms wel en soms niet.

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.hetrsg.nl/zooi/tnet.jpg

tsja... op zich.... in het geval van de Home pagina vind ik dit eigenlijk mooier, maar das natuurlijk een kwestie van smaak.

Maar inderdaad, het wordt een beetje moelijk voor de Pricewatch (en de Shop Survey en Vraag en Aanbod, enz).

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat ziet er toch niet uit?

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Welles! :P

hehehehe....

Oftewel, verschil in smaak (moet kunnen natuurlijk). Ik vind het zelf mooier omdat de banner nu gewoon in een wit/leeg vlak komt te staan ipv 'over' de lay-out 'heen'.

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
één keer is wel genoeg....

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je Tweakers.net in een kerstboom wil veranderen dan is dit wel de meest effectieve methode.

Dat witte vlak is niet zomaar wit, maar functioneel wit.

Wanneer de 234px banner gewoon op dezelfde hoogte als de 468px banner komt is alles perfect in balans.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-02 10:22

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Ik vind de oplossing zoals ie nu is inderdaad hebt beste.. Maaruh.. 1 ding moet ik kwijt.. dat blauwe randje er omheen irriteert me mateloos!! :)

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
Tsja... dat kerstboomeffect treedt wel een beetje op ja.

Maar toch vind ik het nu minder mooi. Het lijkt er nu op alsof er een plaatje ergens over de lay-out neergekwakt is (om het ff lomp te zeggen). In mijn ogen is dat hetzelfde als je het bijvoorbeeld over het home logo heengooit. Ok, dat is misschien een beetje overdreven, maar wat ik wil aangeven is dat in mijn ogen nu iets waar ergens ruimte voor is (waar het functionele wit zit dus) niet wordt benut en in plaats daarvan het over het grafische gedeelte wordt heengeplaatst.

Maar goed, laat deze discussie maar hangen. Het was eigenlijk een beetje mierengeneuk vanuit mijn kant. Ik kon verder namelijk niks negatiefs verzinnen ;)

Is het trouwens geen id om op de Home pagina een banner te plaatsen tussen de headlines van vandaag en die van gisteren? (en misschien kan de tweede banner bovenaan dan wel weg >:))

PsychoG:
Ik vraag me af of je iets kunt doen aan dat plaatje, volgens mij komen die inclusief rand vanaf de Webads server.

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-02 10:22

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

vanDaal: Rechtstreeks uit de source border=1 ;) zegt toch al genoeg..

Verwijderd

En krijg je met die banner bovenaan niet een probleem met het pulldown menu van GoT?

Met IE gaat dat toch niet goed, zo'n pulldown over een banner?

Dat is toch ook de reden dat in NS het menu veel langer is dan in IE?

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Topicstarter
PsychoG, eh.... ja, dat zegt wel genoeg :)

Revolution:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, al is het theoretisch wel mogelijk om het pulldown menu over een plaatje (ie de banner) heen te krijgen. Tenminste, het is mij wel ooit gelukt. :)
Pagina: 1