Niet te druk om maken.
Het klinkt allemaal erger dan wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Dit is dudekijk weer een opgeblazen bericht.
Het klinkt allemaal erger dan wat er daadwerkelijk aan de hand is.
Dit is dudekijk weer een opgeblazen bericht.
The Ghost
Over http://www.webwereld.nl/nieuws/dysta/4458.phtml
De sponsor (waar ik dus voor werk) zal zeker niet zo dom zijn zich met inhoud te bemoeien.
Webwereld/IDG komt binnenkort op de verdieping onder ons zitten, en ik denk dat ze dachten ons wel blij te kunnen maken met een leuk artikeltje.
Ja, het klopt. Er hebben scans van documenten online gestaan, waar iedere Vuurwerk shell-gebruiker bij kon. Nee, dat was niet echt slim, en nee, het was geen privacy-probleem. Exact dezelfde info kun je namelijk via een aantal andere wegen achterhalen. We hebben een (veel recentere) versie onder het kopje 'klantenlijst' staan, en de adresgegevens haal je uit whois. Mocht je meer willen: voor een paar piek kun je een KVK-uittreksel opvragen van dat bedrijf, en als je dat nog niet voldoende vind is Dunn en Bradstreet er nog (www.dbnederland.com) om je te vertellen hoe vaak de directeur brandschade heeft geclaimed, en hoeveel faillisementen de man achter de rug heeft. Allemaal legaal.
Eigenlijk ben ik die ls-hacker van IDG wel zat. De sukkel is nu twee t-shirts misgelopen door direct naar de meest clueloze permuskiet van het stel te rennen.
Burne. (Overdag de baas van het netwerk bij Vuurwerk..)
De sponsor (waar ik dus voor werk) zal zeker niet zo dom zijn zich met inhoud te bemoeien.
Webwereld/IDG komt binnenkort op de verdieping onder ons zitten, en ik denk dat ze dachten ons wel blij te kunnen maken met een leuk artikeltje.
Ja, het klopt. Er hebben scans van documenten online gestaan, waar iedere Vuurwerk shell-gebruiker bij kon. Nee, dat was niet echt slim, en nee, het was geen privacy-probleem. Exact dezelfde info kun je namelijk via een aantal andere wegen achterhalen. We hebben een (veel recentere) versie onder het kopje 'klantenlijst' staan, en de adresgegevens haal je uit whois. Mocht je meer willen: voor een paar piek kun je een KVK-uittreksel opvragen van dat bedrijf, en als je dat nog niet voldoende vind is Dunn en Bradstreet er nog (www.dbnederland.com) om je te vertellen hoe vaak de directeur brandschade heeft geclaimed, en hoeveel faillisementen de man achter de rug heeft. Allemaal legaal.
Eigenlijk ben ik die ls-hacker van IDG wel zat. De sukkel is nu twee t-shirts misgelopen door direct naar de meest clueloze permuskiet van het stel te rennen.
Burne. (Overdag de baas van het netwerk bij Vuurwerk..)
I don't like facts. They have a liberal bias.
????.. had hij van jouw een t-shirt gehad als hij het bij jou gemeld had?..... wauwEigenlijk ben ik die ls-hacker van IDG wel zat. De sukkel is nu twee t-shirts misgelopen door direct naar de meest clueloze permuskiet van het stel te rennen.
...recent he?.... Tweakers? niet in de lijst..We hebben een (veel recentere) versie onder het kopje 'klantenlijst' staan,
Mijn eigen domeintje? niet in de lijst (en dat terwijl ik wel klant ben, en hij er ook ingestaan heeft... verklaart waarschijnlijk ook waarom ik nog steeds geen rekening heb gehad...
WHOIS werkt idd grapsigHelpdesk VuurWerk Internet BV (HELLDESK-DOM)
Gedempte Oude Gracht 82 E
Haarlem, NL 2011 GV
NL
Domain Name: HELLDESK.COM
Overigens moet ik zeggen dat ik tot nu toe best tevreden ben over Vuurwerk.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Op de site van Burne:
Zaterdag 13 mei
Beelden van de ramp in Eindhoven: de explosie zelf en de ravage erna.
Huh?! Ramp in Eindhoven?
...
Zaterdag 13 mei
Beelden van de ramp in Eindhoven: de explosie zelf en de ravage erna.
Huh?! Ramp in Eindhoven?
Verwijderd
[sorry]
BWAAHAHAHAH!!
:D!!
[/sorry]
euhmm... ik wist niet dat die explosie zo sterk was, dat ie helemaal van enschede naar eindhoven geblast heeft!!
LOL!!
BWAAHAHAHAH!!
[/sorry]
euhmm... ik wist niet dat die explosie zo sterk was, dat ie helemaal van enschede naar eindhoven geblast heeft!!
Pagina: 1