Ik heb dit moederbord, maar hij draait maar op 1,10 Ghz. Daarom wil ik graag informatie hebben hoe ik mijn bios update kan updaten, ik werk namelijk onder Windows XP en dit zorgt ervoor dat het niet lukt.
Weet je dan niet dat een XP1700 maar op 1100mhz werkt?Op dinsdag 18 december 2001 20:52 schreef gunfire het volgende:
Ik heb dit moederbord, maar hij draait maar op 1,10 Ghz. Daarom wil ik graag informatie hebben hoe ik mijn bios update kan updaten, ik werk namelijk onder Windows XP en dit zorgt ervoor dat het niet lukt.
Denk dat je de bus op 133mhz moet zetten.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Dan zal ik je eens wat vertellen, de Pro2 kan niet op een 133MHz bus lopen. Het is altijd slim om na te denken voor je iets koopt
Fun while it lasted: World Community Grid!
Das helemaal 'grappig'Op dinsdag 18 december 2001 20:55 schreef scorpionv het volgende:
Dan zal ik je eens wat vertellen, de Pro2 kan niet op een 133MHz bus lopen. Het is altijd slim om na te denken voor je iets koopt
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
moved HA >> PMG
De Pro2 ondersteund idd geen 133 Mhz bus. Het verbaast me eigenlijk dat hij de XP ondersteund, die is namelijk alleen voor 133 bus gemaakt.
De Pro2 ondersteund idd geen 133 Mhz bus. Het verbaast me eigenlijk dat hij de XP ondersteund, die is namelijk alleen voor 133 bus gemaakt.
dat wordt een nieuw mobo kopen
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Pagina: 1