Toon posts:

[LCD]Vraagjes over LCD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,
Ik ben van plan om een lcd te gaan kopen en dan wel deze:
http://www.eio.com/l2014ap.htm
Ik zoek alleen iemand die hem voor een prijsje eventueel in mekaar zou willen solderen. En misschien zijn er meer mensen die tegelijk willen bestellen om de verzendkosten wat te drukken.

Verwijderd

Hoi kijk ns naar de site in mijn sig :)
goedkoper en sneller :)

Verwijderd

Topicstarter
He,
Bestel jij die lcd dan ofzo??? En waar???

Verwijderd

ICQ maar of kijk of de site :)

Verwijderd

Wel cool dat tweakers genoemd wordt op die site..

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Warezhelp:
Ik weet dat ik geen admin ben, maar ik wil je er op wijzen dat in de FAQ staat dat reclame niet erg gewenst is..
Ik zie in ELK besteltopic voor LCD's jouw wel ergens zeggen dat jij 'sneller' en 'goedkoper' bent, maar ik denk dat mensen dat zelf mogen beslissen

Verder maak ik ook niet overal reclame voor smartie, het staat gewoon in mijn sig, en als iemand het leuk vind mag ie er op klikken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

offtopic:
[quote]
Op woensdag 19 december 2001 21:46 schreef basiep het volgende:
Warezhelp:
Ik zie in ELK besteltopic voor LCD's jouw wel ergens zeggen dat jij 'sneller' en 'goedkoper' bent, maar ik denk dat mensen dat zelf mogen beslissen
[/quote]

Dat ik dit quote zegt hopelijk genoeg...

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 21:46 schreef basiep het volgende:
Warezhelp:
Kan iemand de krant bellen? Ik ben het met je eens.. wie had dat nou verwacht?! :?

Verwijderd

Precies,maar ik lees ook niet alle signatures dus vandaar
is het toch wel handig

Verwijderd

Maar goed in sommige gevallen mischien wat
overdreven ik zal oppassen :)
goede voornemen voor 2002 *D

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 20:48 schreef Niekosss het volgende:
Hai,
Ik ben van plan om een lcd te gaan kopen en dan wel deze:
http://www.eio.com/l2014ap.htm
Ik zoek alleen iemand die hem voor een prijsje eventueel in mekaar zou willen solderen. En misschien zijn er meer mensen die tegelijk willen bestellen om de verzendkosten wat te drukken.
Er zijn verschillende mensen op dit forum die dit wel voor je willen doen. Sommigen denk ik zelfs wel voor een biertje :) Wat misschien ook helpt is je woonplaats in je profile. Dan wil iemand die bij je in de buurt woont je misschien wel helpen omdat je toch om de hoek woont.

Voor het teglijk bestellen zit er maar 1 ding op; een inkoopactie :)

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 15:34

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

basiep, ik vind dat jullie wat meer over smartie moet laten horen, voorall als een nieuwere versie uitkomt en bovendien smartie is gratis dus het is niet echt reclame...

Warezhelp, het is well goed dat je zo iets aanbied, maar je site is erg onduidelijk, voorall wat prijs betreft en zoals basiep zegt reclame is niet gewenst hier, het zou mij niet uit maken maar regels zijn regels ;)

Verwijderd

Ik wil ook zo lcd kopen..
Wil de eerst bij conrad maar die is weer super duur :(
Of heb ik het mis ?
Ik heb uren op de forum zitten kijken maar ik wordt er niks duidelijker van.
Ik wil zelf alles bouwen als dat kan.
Ik wil hem intern hebben dus niet een los kasje boven mijn pc.
Ik had nog een vraag ik heb een MSI moederbord maar ik zie alleen een externe printer port geen interne ?
Klopt dat ?

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 23:10 schreef StephanPHP het volgende:
Ik wil ook zo lcd kopen..
Wil de eerst bij conrad maar die is weer super duur :(
Of heb ik het mis ?
Ik heb uren op de forum zitten kijken maar ik wordt er niks duidelijker van.
Ik wil zelf alles bouwen als dat kan.
Ik wil hem intern hebben dus niet een los kasje boven mijn pc.
Ik had nog een vraag ik heb een MSI moederbord maar ik zie alleen een externe printer port geen interne ?
Klopt dat ?
Klopt MSI heeft alleen een externe printerpoort.. en die van Conrad is inderdaad lekker prijzig ;)

Verwijderd

Reptile-X Prijs is ahv het online-form op te vragen..
dat is de bedoeling v/d site :)
Maar meer zeg ik niet,daz wel reclame!

Verwijderd

offtopic:
warezhelp, er staat een foutje op je website :) van dat zeer kort solderen. er zijn lcd's met een doorgemetalizeerde print, en die moet je eerst solderen. en dan nog eens goed doorsolderen zodat de pin ook aan de andere kant komt, en nog een beetje toevoegen. dit zorgt voor een betere verbinding. het is niet natuurlijk de bedoeling dat je als een idioot op die print gaat duuwen zodat t doorfikt :)
dis hint voor iedereen die zn lcd gaat solderen
Pagina: 1