[CM] Lijmpistool ?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Topicstarter
Ik wil een koffermod maken, alleen heb geen zin in lelijke schroefjes. Ik heb een goed lijmpistool liggen, en d8 daar wel wat mee te kunnen. Hij lijmt alles, behalve metaal. Maar je kan wel een stikker op een HD aan de koffer lijmen. Dat scheelt een hoop schroevjes (en lelijkheid). Moederbord vastlijmen lijkt me geen goed idee, want plastic lijmt goed en dan krijg je em niet meer los :(. Ik gebruik heb sowiezo om de draden mooi vast te lijmen, maar mijn vraag is. Zou ik een HD met een lijmpistool via het papier aan de koffer kunnen lijmen? Of tast die (eventueel) hete lijm de HD aan?

YKW

Automatiseren kan je leren!

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hummm..... als ik jou was, dan zou ik toch wel zorgen dat de HDD erg goed vast zit aan de koffer. Anders draait ie misschien instabiel. Kan je niet met een soort bracket werken? Die hdd heeft schroefgaten zat, misschien een blokje hout of plexiglas ertegenaan schroeven? En dan het hout/plexiglas lijmen ofzo. Is ook nog eens leuk als je de boel moet verwisselen.

Cheers.

Edit: Als je het echt mooi wil maken, dan zou het cool zijn om een soort backplate van plexiglas voor je mobo te maken. Afkijken van een bestaande plate (qua gatenverdeling) en dan die busjes/spacers vastmaken.

Verwijderd

Lijm van een lijmpistool kun je er best wel gemakkelijk vanafhalen...ik zou het gewoon gaan schroeven.

Verwijderd

idee:

dubbel zijdige plakband !!
Werk ook :)