Toon posts:

Wie Stemt ervoor sluiting....

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van het 'Tweakers over Tweakers onzin forum'

Er werd in die andere topic gesproken over een poll, nou hier is ie, wie is voor? zeg er ff bij waarom... :P

Ik ben VOOR sluiting, waarom?? Lees het in die andere topic... :)

Verwijderd

Tegen sluiting!

Als je het sluit staat meteen SG weer vol onzin. En wil je dat weer tegengaan, dan zul je hele volksstammen moeten inhuren om modder te gaan eten.

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Sluiten die hap.

1) 'T hoort niet bij tweakers. Tweakers = 90% comp + een beetje off topic gelul.
2) 'T verpest ruimte / load etc
3) 'T trekt newbies/kiddo's aan, en da's zoals ik begrepen heb niet de doelgroep.
4) Als de onzin zich verspreid naar de rest van GoT, en men heeft het te druk om dat te verhelpen ben ik best bereid (en velen met mij gok ik zo) om daar tijd voor op te offeren en te helpen op welke manier dan ook. Maar 't mag zeker geen reden zijn om die vullisbak open te houden.

Dus simpelweg, het vriendelijke verzoek aan de heren administrators, weg met de onzin.

Verwijderd

Trekt newbie's en kiddo's aan. Dan vindt ik juist dat het forum moet laten staan want iedereen die op tweakers komt, Ze meestal ook een koetje op zijn pc een laat die voor de DPC grazen ???

Verwijderd

Gewoon open laten anders word de rest met onzin vervuilt en het is ook wel grappig om te lezen

Verwijderd

Sluiten, of zet een linkje naar FOK

Verwijderd

Gewoon openlaten, houd de onzin bij de onzin.

Dan worden de andere fora niet verpest met onzin.
En daarbij, ik vind de meeste topics/anwoorden erg grappig dus lekker openhouden die zooi :)

Pjemco.

Verwijderd

Topicstarter
Als het gesloten word, moet er gewoon een maand of 2 FLINK, maar dan ook FLINK gemodderd worden tegen onzin die dan in SG komt. Dan zullen al die members die hier alleen maar komen om te zieken en voor die onzin vanzelf wel weer verdwijnen, en kunnen we het weer hebben over tweaken en comps :P

Verwijderd

Sarge: Dat kan je nou ook doen, dan moet je gewoon ff lekker niet in het onzin forum rond gaan wandelen!!

Ik vind het wel leuk om ook eens niet over computers te praten/typen.
en om een s van gedachten te wissellen met mensen. :)

Verwijderd

Gewoon open laten, ik ben wel een tweaker maar ik vind het wel aangenaam om over andere dingen te lullen dan alleen over compu's.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Open...leuke afwisseling
Over het algemeen zullen `tweakers` hier posten..ter afwisseling

Verwijderd

Een ding moet je niet vergeten.... Je hebt iig een plek om de kut-topics naar toe te verplaatsen... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Closen deze shit

Femme heeft al gezegd dat het openblijft :(

snap niet hoe het kan...ik zoek maar eens een ander forum op... :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Open blijven: kijk er gewoon niet in en gij zult tevreden zijn.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Havana heeft gelijk, dat geëikel over sluiten en kinderachtig forum....man, laat ze lekker, ik snap echt niet dat je je daaraan kan ergeren. Kijk gewoon niet, en ga niet lopen roepen dat het allemaal zo'n zooi wordt, SG is toch nog gewoon SG, nou, laat dan die lui op dat onzin forum met rust.
Ik snap er echt geen kont van.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Laat alsjeblieft open! Ik kijk er zelden naar en het stuffis generalis is nu tenminste verlost van de onzinonderwerpen.

Het is nu veel makkelijker om de zooi te negeren en er alleen naar te kijken als je er zin in hebt.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
Is al eens eerder gezegd en dit hebben we als admins ook gezamenlijk afgesproken:

Onzin-forum blijft vooralsnog open. Al die mensen weren kan niet, en anders vervuild het de Stuffis-Generalis. Het is voorlopig de beste oplossing.

Als het PHP-forum operationeel wordt zal er nog een aantal dingen gaan veranderen, dus dan komt dit vraagstuk weer aan de orde.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.