Nu heb ik het echt voor elkaar. Windows mag de IP 192.168.0.1 niet meer gebruiken (zegt dat ie 'in gebruik' is), waardoor ICS het niet meer doet, Sygate deed het al niet (lees mijn vorige topics) en WinRoute krijgt niet eens de service geinstalleerd. Zijn er andere goede routing proggies (geen proxies!) op de markt? Links?
Verwijderd
Oh, zie niet in je post dat je WinXP gebruikt...
uhm.....
WinProxy vind ik een heeeeeeeel fijn proggie!!!
Je kunt een 30 dagen free trial blablabla downloaden op www.winproxy.com
uhm.....
WinProxy vind ik een heeeeeeeel fijn proggie!!!
Je kunt een 30 dagen free trial blablabla downloaden op www.winproxy.com
ik gebruik XP.
Op dinsdag 18 december 2001 20:35 schreef xeninex het volgende:
[..]
Windows mag de IP 192.168.0.1 niet meer gebruiken (zegt dat ie 'in gebruik' is), waardoor ICS het niet meer doet,
*knip*
ik wil dus gewoon een lekker simpel NAT routertjeandere goede routing proggies (geen proxies!)
Verwijderd
Met hoeveel computers ga/wil je het net op? Want als Windows zegt dat het IP in gebruik is, dan zal je toch echt op een van die computers kijken. Tenzij je DHCP gebruikt (als het Home Network-gedoe hebt gevolgd, dan is dat volgens mij zo... Heb het zelf 1 keer gedaan bij iemand anders), dan zal je moeten kijken of je dat ergens kan instellen, want als 192.168.0.1 al in gebruik is, dan geeft-ie z'n eigen IP weg, lijkt me wel stug (maar je weet maar nooit met Windows..
)
het gaat om drie tot vijf bakkies, via dial-up 
het IP is zeker niet in gebruik, ik heb alle PC's nagelopen en ook een PING 192.168.0.1 geeft niets dan time-outs. Ik denk dat windows denkt nog ergens een netwerkkaart te hebben verstopt
ik gebruik dus géén dhcp.
Maar, ontopic, zijn er andere goeie routing proggies?
het IP is zeker niet in gebruik, ik heb alle PC's nagelopen en ook een PING 192.168.0.1 geeft niets dan time-outs. Ik denk dat windows denkt nog ergens een netwerkkaart te hebben verstopt
ik gebruik dus géén dhcp.
Maar, ontopic, zijn er andere goeie routing proggies?
jaaaaaah hoor... raad eens welke bak roet in het routen gooide? MIJN PC!
Mijn bloedeigen PC! Na een mooie harde turn-off was 192.168.0.1 opeens weer vrij...
ik denk dat het kwam omdat ik als testje m'n mobieltje als modem had geinstalleerd en gedeeld

maar anyway misschien goed om dit topic open te houden voor 'alternatieve' routing proggies
thanks anyway, people!
ik denk dat het kwam omdat ik als testje m'n mobieltje als modem had geinstalleerd en gedeeld
maar anyway misschien goed om dit topic open te houden voor 'alternatieve' routing proggies
thanks anyway, people!
Pagina: 1