Heb een gloednieuwe 48x cd-rom speler (geen brander of DVD!). Gisteren nog vrolijk windows geinstalleerd. Vanmiddag wilde ik verder met andere programma's en tijdens de installatie krijg ik een of andere vxd error. Nu is mij cd-rom helemaal niet meer te lezen. Heb alle kabels etc. gecontroleerd. Hij wordt wel gedetecteerd met opstarten, maar hij leest dus niets meer. Iemand suggesties?
Schoonmaken misschien????
Kopietje Backupje
van de cd draaien en kijken of ie het dan wel doet (dit ivm met krassen ofzo).
EDIT
Kmoet leren lezen, ik dacht dat je je OS weer wou installen en dat die cd et nie deed.
[RADICAAL MODE ON]
Aangezien je alleen je OS nog hebt geinstalleerd zou ik er niet zo veel moeite mee hebben om ff format c: te doen.
Een andere oplossing kan ik zo 1,2,3 niet bedenken, afgaand op het feit dat je al van alles geprobeerd hebt.
[RADICAAL MODE OFF]
Kopietje Backupje
EDIT
Kmoet leren lezen, ik dacht dat je je OS weer wou installen en dat die cd et nie deed.
[RADICAAL MODE ON]
code:
1
| FORMAT C: |
Aangezien je alleen je OS nog hebt geinstalleerd zou ik er niet zo veel moeite mee hebben om ff format c: te doen.
Een andere oplossing kan ik zo 1,2,3 niet bedenken, afgaand op het feit dat je al van alles geprobeerd hebt.
[RADICAAL MODE OFF]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.