Ikke????
Schreeuwen??
Oh wacht ik zie het al...
Subject met CAPS aan...
Excuses.....
Stom stom stom...| :(|:(
Schreeuwen??
Oh wacht ik zie het al...
Subject met CAPS aan...
Excuses.....
Stom stom stom...| :(|:(
Misschien ook, maar Quicknet gebruikt ze...Da's regio Noord-Holland zo'n beetje.
Dat gerommel met die kastjes ook altijd 
De kans is extreem klein dat je door met die kastjes te spelen je verbinding verbeterd, degene die het gelukt is gaan het hier natuurlijk niet aan de grote klok hangen..
De kans is extreem klein dat je door met die kastjes te spelen je verbinding verbeterd, degene die het gelukt is gaan het hier natuurlijk niet aan de grote klok hangen..
Dit kan helaas niet, je kan wel de tcp/ip settings iets verbeteren voor breedband internet maar het verschil zal niet zo groot zijn.
dat kan best wel effe wat minder...ik ben niet blindOp dinsdag 18 december 2001 20:25 schreef Oracle het volgende:
[afbeelding]JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR !!!
geen idee wat je er nog meer mee kunt, maar t zal vast wel kunnen........kun je die poorten op dat ding niet scannen om te kijken wat er open staat ofzo????? (inside dus heh)
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen met die FN110.
Iemand een idee?
Apparaat reverse engineren misschien?
Wat me trouwens opvalt is dat een download vaak met een piek van boven de 100KB/s start en na 1 a 2 seconden terugzakt.
Dit omdat het dan softwarematig ergens in het modem of in het netwerk word afgeknepen.
Wellicht is het mogelijk een programma te schrijven die een soort van "burst"-mode gebruikt dat iedere seconde een pakket eruit perst.
Handig voor peer-to-peer file transers.
Dat moet als het goed is een hogere transfer speed opleveren.
/Toxic_Timmie
Iemand een idee?
Wat me trouwens opvalt is dat een download vaak met een piek van boven de 100KB/s start en na 1 a 2 seconden terugzakt.
Dit omdat het dan softwarematig ergens in het modem of in het netwerk word afgeknepen.
Wellicht is het mogelijk een programma te schrijven die een soort van "burst"-mode gebruikt dat iedere seconde een pakket eruit perst.
/Toxic_Timmie
meestal word je bij de kabelmaatschappij geknepen, en niet in t modem......dat gebeurt over het algemeen alleen op TCP en niet op UDPOp woensdag 19 december 2001 22:47 schreef toxict het volgende:
Ik zou niet weten waar ik moet beginnen met die FN110.
Iemand een idee?
/Toxic_Timmie
wat je dus misschien wel kan gaan proberen is alleen over UDP werken.....UDP kent standaard geen fout-controle, en is daarom niet geschik voor files te verzenden, maar wel voor streaming video oid. Je kunt (met wat programeerwerk) je tcp/ip protocol aanpassen, zodat je over upd werkt...je legt dan een soort tcp-layer over je udp heen, waardoor je met udp werkt, maar de foutcontrole van tcp hebt.......maar ik heb t zelf nooit voor elkaar kunnen krijgen (heb t gezien van iemand die t gehoord heeft....en in theorie zou t moeten kunnen)
quicknet knijpt in de modems zelf
het gaat dan om de surfboard elsa en future modems...
wie het niet geloofd bel ze gewoon ff dan krijg je het ook van hun te horen
en ik kan het weten laatst hadde nze de verkeerde config file in mijn modem gezet hehehehe had een 10 mbit verbinding tot ze er achter kwamen
en ik kan het weten laatst hadde nze de verkeerde config file in mijn modem gezet hehehehe had een 10 mbit verbinding tot ze er achter kwamen
Ja als je met dat windows ding downloadt, downloadt hij altijd al een stukje als je gaat kiezen waar je hem opslaat dus dan heb je die hoge snelheden. Ik weet niet of het dat is hoor, maar het zou goed mogelijk kunnen zijn.Op woensdag 19 december 2001 22:47 schreef toxict het volgende:
/Toxic_Timmie
Kijk, het is dus mogelijk om van de Quicknet kant het modem aan te passen.Op vrijdag 21 december 2001 01:10 schreef Weps het volgende:
quicknet knijpt in de modems zelf
Helaas voor hun zit het modem ook aan mijn netwerk, dus lijkt het mij dat ik het modem ook moet kunnen benaderen op een of andere manier.
Wie o wie weet hoe ik dit kan doen om zelf config-files te kunnen laden op dat ding?
/Toxic_Timmie
Modems worden gechecked en geupdate vanaf de provider kant. Je kan als medewerker wel klooien. Als je een maat hebt die fftjes een snellere download wil gooi je dat ff hoger. Maar dan loop je wel het gevaar dat je ontslagen wordt. Dus de upload/download caps eraf halen vanaf jou computer is er zeker niet bij.
Kia Niro-EV 2024
Zo te horen werk jij bij Quicknet?Op vrijdag 21 december 2001 11:35 schreef Freak187 het volgende:
Modems worden gechecked en geupdate vanaf de provider kant. Je kan als medewerker wel klooien. Als je een maat hebt die fftjes een snellere download wil gooi je dat ff hoger. Maar dan loop je wel het gevaar dat je ontslagen wordt. Dus de upload/download caps eraf halen vanaf jou computer is er zeker niet bij.
Zo ja, al wat meer nieuws over dat Plus! abbo wat eraan zit te komen.
kijkj eerst eens op http://www.quicknet.nl/producten/powerplus.html voor je vragen stelt
jaja quicknet heeft ook een website alleen kijkt er niemand op lijkt wel aan de vragen te horen soms
jaja quicknet heeft ook een website alleen kijkt er niemand op lijkt wel aan de vragen te horen soms
Bij deze mijn account voor upgrade opgegeven daaro.Op vrijdag 21 december 2001 13:26 schreef Weps het volgende:
kijkj eerst eens op http://www.quicknet.nl/producten/powerplus.html voor je vragen stelt
Pagina: 1
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN HOOR !!!