JPG-jes zijn foetsie op tweakers!

Pagina: 1
Acties:

• _mitch_
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-02 19:13
He,

kheb laats onder win2k een critcial update melding gehad, waarna ik die update geinstalled heb.
Het betrof een IE update tegen hacking etc etc.

Na de update is het volgende aan de hand:

Ik zie bij elke nieuws topic op tweakers geen jpg meer (er staat een rood kruisje, ten teken dat het plaatje het niet doet).

Andere sites hebben daar zover ik ben tegengekomen geen last van.

Gif's zie ik weer wel.

Security verhogen/verlagen in IE helpt niet, en de update weer verwijderen kan volgens mij niet, althans er valt niks te removen bij configuratie.

Ik weet dat NT4 users met die update er ook last van hebben...

ANYONE?! enige ideeen...

Mitch.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:54
Ik heb er sinds vandaag ook last van op de Uni Maastricht. En die hebben echt geen nieuwe versie van Win2k ofzo draaien. Gewoon IE5 met Win95.
Weird.

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 12:14

p@dd0

psychonaut

Het is als het goed is alleen het geval bij de topic en jpg's van voor de verhuizing. Want alles na de verhuizing werkt wel. Misschien ff met een scriptje de links naar alle jpg's ff aanpassen. ;)

Amantes amentes
--
Be inspired!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-02 17:46
Zuigt. Heb nog steeds geen plaatjes :( Ook niet in de nieuwste topics. Niemand van de admins die kan vertellen waar het aan ligt?

• joho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-04-2025

joho

Bij mij (thuis) zijn ook de plaatjes in het nieuws weg. Ik vermoed dat dit samenhangt met mijn Masquerading-NAT-firewall. Er mogen alleen IP-pakketjes naar binnen die afkomstig zijn van de machine waarnaar een aanvraag was verstuurd. Worden de plaatjes nu wellicht door een andere machine (dus ander IP adres) "geserveerd"?

Op mijn werkplek kwamen de plaatjes (ook in het verleden) nooit binnen. Daar nam ik al aan dat het door een of andere vuurmuur van het bedrijf kwam.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-02 17:05
er zit een of andere referrer check ik geloof ik. Zodat je geen plaatsen kan linken ofzo.

• IceStorm
  • Laatst online: 23:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik had er ook last van.. is nu opgelost (vandaag ongeveer begin van de middag :)
Thx admins

• _mitch_
  • Laatst online: 05-02 19:13
Nou... ik heb het nu (25/5 20:16) nog steeds...

het schijnt dat die refferer of wat het is bende.... inderdaad de oorzaak is.
Je provider heeft het nieuwe IP van tweakers niet of zo... althans A2000/UPC (nog??) niet

ellende :(
Pagina: 1