Nou, de vraag is nogal simpel eigenlijk. Heb al gezocht op forum en via google, en ik kan het niet vinden. Heeft misschien iemand hier zelf ervaring mee?
Voor mij is de vraag iig niet duidelijk
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
De vraag is dus of er op de Slotket 370SPC wel of niet jumpertjes zitten om de Vcore te regelen.
Volgens mij wil hij weten of een bepaald type slotket (de 370SPC ofzoiets) wel of geen vcore-instellingen heeft..
Tenminste, dat denk ik
(En ik zou het niet weten!)
Tenminste, dat denk ik
(En ik zou het niet weten!)
Wat voor slotket?
Welk merk?
URL?
Ik heb zelf een GigaByte slotket ("daughter card for Slot 1"), en de voltageregelng gaat gewoon via mijn bios.
Eerst stonden er waarden in mijn bios van 2.00 V en hoger, nu loopt die lijn ineens van 1.75 naar 1.95.
Welk merk?
URL?
Ik heb zelf een GigaByte slotket ("daughter card for Slot 1"), en de voltageregelng gaat gewoon via mijn bios.
Eerst stonden er waarden in mijn bios van 2.00 V en hoger, nu loopt die lijn ineens van 1.75 naar 1.95.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Slot1-socket370 converter
van Soltek (foutje in titel)
is een Soltek 370 SPC
url heb ik niet, anders had ik deze post ook niet gepost
van Soltek (foutje in titel)
is een Soltek 370 SPC
url heb ik niet, anders had ik deze post ook niet gepost
Verwijderd
Ik heb ook zoŽn converter (370SPC). Er staat alleen niet op dat ie van soltek is. Er staat helemaal geen merk op.
Met de jumpers kun je de volgende dingen kiezen:
PPGA / FC-PGA (Coppermine)
Single / Dual
Intel / Cyrix
Auto FSB / 100MHz FSB
Dat zijn alle jumpers.
Check ook deze link:
http://www.abgcomputers.nl/a1370.php3
Met de jumpers kun je de volgende dingen kiezen:
PPGA / FC-PGA (Coppermine)
Single / Dual
Intel / Cyrix
Auto FSB / 100MHz FSB
Dat zijn alle jumpers.
Check ook deze link:
http://www.abgcomputers.nl/a1370.php3
Verwijderd
Nieuwe info:
Volgens de makers van de Fastfame 370SPC CPU CARD ondersteund deze kaart WEL coppermine celerons (L2 < 256Kb), maar BEPERKT coppermine PIII (L2 >= 256Kb).
Een PIII doet het wel, maar is "licht onstabiel".
Bij mij reboot ie soms plotseling (dit gebeurd echter maar een keer in de drie dagen ofzo) en ik had een keertje zwarte buttons in IE 6.0.......
Volgens de makers van de Fastfame 370SPC CPU CARD ondersteund deze kaart WEL coppermine celerons (L2 < 256Kb), maar BEPERKT coppermine PIII (L2 >= 256Kb).
Een PIII doet het wel, maar is "licht onstabiel".
Bij mij reboot ie soms plotseling (dit gebeurd echter maar een keer in de drie dagen ofzo) en ik had een keertje zwarte buttons in IE 6.0.......
Verwijderd
Met sommige converters kan het wel en met andere weer niet.Op vrijdag 29 maart 2002 15:34 schreef mchacken het volgende:
kan je met die slotket ofzo 2 processoren laten werken?
Als je een converter koopt moet je altijd de specificaties op het internet opzoeken want deze verschillen kunnen er zijn:
Wel/Niet 133FSB Ondersteuning
Wel/Niet/Beperkte FC-PGA Ondersteuning (Jaja, mijn 370SPC ondersteund alleen Coppermine Celerons en geen Coppermine PIIIŽs
Wel/Niet Dual Processor ondersteuning
Wel/Geen vcore jumpers
En noem maar op.....
Pagina: 1