Klot het dat zilverlijm er na een week of twee mee op houdt als je het gebruikt om j eL1 bruggen aan elkaar te plakken
die athlon van mij zit al 9 maanden (1 keer verven) 
Ik heb het idee dat het hechtend vermogen van zilverlijm aan die heel kleine AthlonXP processor contactjes hoog genoeg is, maar dat het aanbrengen heel precies moet, precieser dan met de oude athlon
Ik heb het idee dat het hechtend vermogen van zilverlijm aan die heel kleine AthlonXP processor contactjes hoog genoeg is, maar dat het aanbrengen heel precies moet, precieser dan met de oude athlon
Verwijderd
Nog nooit problemen gehad met die zilverlijm. Je moet de ondergrond wel effe goed voor het opbrengen ontvetten.
Dit werd gezegt bij de reacties over het XP unlocking guide:Op dinsdag 18 december 2001 20:11 schreef Phreak het volgende:
Ehh... waar haal je die info vandaan?
IMHO blijft het gewoon zolang zitten tot je het eraf haalt
Gepost door Joost Slaats Maandag 17 December 2001 - 19:38 Score: 1 (Grappig)
In eeste instantie zal dit wel werken, maar het is wel omslachig zo.
Het is ook mogelijk om tussen de bruggen in een heel smal afgeknipt plakbandje te plakken, zodat je de verbindingen met zilverlijm in een keer kan maken, dit pricipe is hetzelfde maar veel sneller.
De verbindingen met zilerlijm zijn niet helmaal van lange duur, zelf heb ik drie keer de proc met succes geunlocked, maar na twee tot drie weken is de unlock weg! Weer opnieuw beginnen. Misschien een andere methode proberen...wie??
w00t
bedankt voor de quote!
ik ga er maar vanuit dat het onzin is en diegene gewoon pech heeft gehad met unlocken
ik ga er maar vanuit dat het onzin is en diegene gewoon pech heeft gehad met unlocken
Pagina: 1