Op donderdag 20 december 2001 09:15 schreef Creepy het volgende:
Je kan inderdaad trainen in de Dojo, en Diobiuta (damn.. hoe schrijf je dat ook alweer) is net voor de bushalte aan de linkerkant (als je naar de bushalte toe loopt) een open plek, hier kan je ook trainen.
In de haven is ook een warehouse (weet het nummer niet meer) die helemaal leeg is, hier kan je ook trainen.
Ik kan je toch wel aanraden 1 of 2 keer per dag te trainen, dit scheelt echt, zeker op de derde disk waar je toch redelijk veel moet vechten. Dat wordt dan echt wel makkelijker.
volgens mij is het Dobuita (ik dacht dat je het zo schreef) en was het in Warehouse nr. 14 in de haven (dat legt een oude man je uit als je hem gered hebt geloof ik)
Maar ik vind dat trainen echt niet zo nodig want ik heb bijna niet getraind en het toch gehaald

(al had ik wel wat moeite met dat laatste stuk waar je tegen al die ventjes moet ala Streets of Rage en Double Dragon).
Er zijn gewoon veel open plaatsen waar je zomaar kan trainen (bijv. ook in Dobuita in een zijsteegje op een speelplaats waar die oude mannen zitten en in die 2e plaats waar je langs komt vanuit je huis in het park)
Er was iets wat ik wilde vragen; Er wordt de hele tijd gesproken over een man (vriend van je vader, staat ook op oude foto) maar ik heb dat stukje gemist toen ik het speelde (gvd broertje lulde er doorheen), dus nou wil ik vragen: Wie is dat???