Mix programma?

Pagina: 1
Acties:

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zoek al enige tijd een programma' tje waarmee je dit kunt maken.

http://www.cadeau-tip.nl/mix.mp3

Ik vindt dit echt heel mooi gemaakt, en wil dit zelf dus ook kunnen/kennen. Dus wie weet waar je het mooiste en het simpelste dit mee kunt maken? Het moet niet echt al te ingewikkeld zijn, met 100.000 knoppen enz. En het liefst freeware, trial, of demo ik wil er niet veel geld voor uitgeven iemand een id :?

• XippIX
  • Niet online
cooledit misschien wat? Maar ik dacht dat dit alleen over music langzamer harder maken gaat :?

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
cooledit RULEZ!, je moet alleen weten waarmee je bezig bent, wat je doet en hoe je het moet doen. Het is een zeer uitgereid programma. Je kan allerlei effecten toevoegen (van een bestannd of opgenomen bestandje) van flanger tot de raarste effecten. Ik werk(te) er veel mee

One World Concepts

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
elk wave edit progje, dit zou je zelfs met windows geluidsrecorder kunnen, jeeez...

• XippIX
  • Niet online
ja denk het ook, met windows geluidsrecorder, alles inelkaar over laten lopen etc, dat kan echt niet !

lol

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:14

DJTimo

Cuyoapart.mza

Op dinsdag 18 december 2001 21:34 schreef -OverSoft- het volgende:
elk wave edit progje, dit zou je zelfs met windows geluidsrecorder kunnen, jeeez...
Als je nou nix te melden hebt, houd dan gewoon je plaat dicht...
Op dinsdag 18 december 2001 21:22 schreef B_FORCE het volgende:
cooledit RULEZ!, je moet alleen weten waarmee je bezig bent, wat je doet en hoe je het moet doen.
Mee eens. Ik maak er zelf al mn mixen mee. Ik gebruik dit proggie reeds 2% jaar en heb nog geen behoefte gehad aan een ander proggie. Maarja, je zei dat je het simpel wilde houden... Je kan er namelijk zo ontzettend veel mee dat je het ook allemaal wil toepassen en dan is het geen simpel proggie meer. Ik stel voor dat je ff de demo downd en het gewoon ff probeerd.

http://www.cooledit.com/

kijk maar ff. neem wel pro en niet 2000 !

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Inderdaad, .. eenvoudig te maken met cooledit.
Paar trackjes over elkaar plakken .. achtergronddeuntje en klaar is kees. (envlop-effect voor het fade-in en uit-en)

• jeffreystegeman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11-2002
Op dinsdag 18 december 2001 20:52 schreef XippIX het volgende:
cooledit misschien wat? Maar ik dacht dat dit alleen over music langzamer harder maken gaat :?
lijkt een beetje op Magic musicmaker

AMD Athlon XP 1800@1533 | Asus A7V333 raid | G-force TI4600 + Vivo| 60 Gb Maxtor hhd 7200 rpm | 3 X 256 PC2400 DDR ram | Coolermaster DP5-7H53F CPUcooler| 8 systeemkoelers 80 mm | 550 Watt voeding |32x12x40 LiteOn CD-ReWriter | A-Open CD-rom 52X

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 december 2001 18:13 schreef jeffreystegeman het volgende:

[..]

lijkt een beetje op Magic musicmaker
nee, totaal niet. Het is meer om de sin (en cos) golven precies te bewerken (daar is het voor bedoelt) je kan er ook goe dmee mixen van cd (opnemen stukjes) en dan doorelkaar plakken gooien etc.

One World Concepts

Pagina: 1