Toon posts:

Computer valt plotseling uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zat net vrolijk te computeren, toen opeens mijn computer uitviel :'( Ik even stekkers gecontroleerd e.d, maar alles was ok. Computer opengehaald, er was verder niks te ruiken ofzo, ook niks te zien. Stekker er weer in, computer gaat heeel even aan, maar valt daarna meteen weer uit.
Ik kan em pas over een paar dagen naar mijn werk brengen om hem te testen, maar heeft iemand ondertussen al een id wat er aan de hand is?
Misschien intressant om te weten: ik heb in het weekend een koeler tussen mijn voeding en mijn silverado gezet, om zo die warme lucht wat beter naar buiten te werken.... zou het kunnen zijn dat die voeding een OD warme lucht heeft gehad ofzow?

Verwijderd

Misschien kortsluiting.

Haal die fan er eens weer weg.
Of probeer eens een andere voedingsstekker.

Verwijderd

Maybe een te hoge temp effe in bios kijke wat schutdown temp is.

Verwijderd

Topicstarter
Ben dr weer... hij draait nu, ging vanochtend gewoon aan, maar viel na verloop van tijd weer uit. Tijdje gewacht en weer aangezet, en meteen de powerswitch eruit getrokken. Nu nog even kijken of die inderdaad het probleem was (het draadje was laatst tussen mn kappen gekomen en doorgesneden, dus ik had et opnieuw gesoldeerd, misschien verkeerd :? ).