Sinds wanneer is openlijk racisme toegelaten?

Pagina: 1
Acties:

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:01
Sorry hoor maar ik vind echt dat het volgende topic niet kan.
http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000638.html

Ondanks het feit dat ik het niet helemaal oneens ben met hetgeen gezegd wordt blijft België mijn thuisland.

BTW, los daarvan vind ik dat discriminerende/racistische topics niet mogen kunnen.

Verwijderd

Is dit niet een beetje overdreven? Racisme is wel even iets anders dan wat er in dat topic wordt besproken.

Verwijderd

Nee , das niet overdreven . Als ik hier neerzet dat alle negers lui zijn discrimineer ik toch ook ? Dus als iemand daar neerzet dat alle Belgen dom zijn is dat precies hetzelfde . Bovendien komen hier ook Belgische bezoekers en tegenover hun kun je dit niet maken .

• Heintjo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05-2025

Heintjo

Definitely not Swedish

Voorzichtig PeeJee ..
iemand zou zo uit je woorden op kunnen maken dat jij bedoelt dat 'Achter iemands rug om discrimineren' wel mag, maar niet als ze zelf ook komen kijken..
maargoed, zonder grappen..
ik vind het bestempelen van dat topic als zijnde 'openlijk racisme' een beetje ver gaan..
'Trema' gaat nogal hard in op belgen, maar ieder weldenkend mens weet ook wel dat hij 't over de twee belgen heeft waar hij voor moest werken.. niet over heel belgie.. en daarnaast, hij moet z'n mening kunnen uiten..
'Infinithlon' vertelt keurig netjes een paar feiten die bekend zijn over Belgie..
dat er verschil bestaat tussen culturen is duidelijk, niet iedereen kan de 'engelse-humor' bijvoorbeeld waarderen.. soms zegt men zelfs dat het kut is..
Dat is toch ook geen racisme? Dat heet mening.. als tweakers gaat verbieden wat voor mening men hier wel en niet mag hebben, is de lol er snel vanaf..

blah blah...

• DSmarty
  • Niet online
Wat een onzin.
Ten eerste zit je op internet.
Ten tweede zit je op een forum.
Iedereen mag zijn/haar menig uitten, en iedereen mag daar ook zijn/haar reactie op geven. En zegt iemand iets wat niet door de beugel kan dan wordt diegene daar echt wel voor afgestraft... middels een flame bijvoorbeeld.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-02 17:05
en ander zet je ipv zijn ik vind er neer.
dan uit je je mening en dat mag altijd :)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ahhhh moeten de admins je even beschermen tegen deze negatieve invloeden op je? Come on man, als je 't er niet mee eens ben, post dan even een aantal zeer sterke tegenargumenten, ga niet hier zitten huilen.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Orbit
  • Laatst online: 15-02 13:01
Tuurlijk, als 1 van de 3 (mischien 4) belgen die hier regelmatig posten kan ik me echt wel goed verdedigen tegen die 300+ regelmatige Nederlands bezoekers.

Trouwens, als hier dan toch alles mag, waarom zijn er dan moderators? Als er per ongelok tussen 150 foto's een naakte kut zit moet die wel verdwijnen maar regelrechte (niet gefundeerde) beledigingen mogen wel????

Djeezes.....

/me denkt dat er toch iets mag veranderen

ff aanvulling:

De topic is ok, sommige mensen die posten niet, ik doel hierbij op : Infinithlon, gsmguru, Trema en Buck.

Dat zijn mensen die 60 jaar geleden met een arm in de lucht "Heil Hitler" zouden staan brullen. Loosers....

• LoneRanger
  • Niet online
Volgens mij niet echt iets mis met die discussie.
Tegenwoordig schijnt toch iedereen overgevoelig te zijn voor discriminatie dat
kan tot gevolg hebben dat je al snel mis-geintrepeteerd [oef spel-check] wordt.
Dit zorgt dus weer voor spanningen wat de situatie alleen maar verslechterd.
Het gote woord in deze is denk ik toch wel respect voor de individu.
Heb vandaag een groot aantal topics hier doorgespit en het valt mij op dat wederzijds
respect soms ver te zoeken is.

Eerlijk gezegt vond ik de argumentaties in dat Belgie topic niet echt sterk, alsof het
hier niet barst van de schandalen!
IRT, Peper, de zich aan leerlingen vergrijpende leraren en priesters/dominees etc.

Maar toch, discussies zijn het leukst als ze op het
randje balanceren.

LoneRanger [eeuwig Junior member] :9

Only fools are enslaved by time and space.

Pagina: 1