Toon posts:

Coolbits Ocen????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus ff de reg, van coolbits toegevoegd..
dus ik de Core en de memmory ff omhoog gooien, ff 3dmarken..
en ik heb gewoon de zelfde score :?
iemand een diee hoe dat komt?

ik draai trouwens WIN XP...

Det 23.11

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Op dinsdag 18 december 2001 19:15 schreef pr0t0type het volgende:
Ik heb dus ff de reg, van coolbits toegevoegd..
dus ik de Core en de memmory ff omhoog gooien, ff 3dmarken..
en ik heb gewoon de zelfde score :?
iemand een diee hoe dat komt?

ik draai trouwens WIN XP...

Det 23.11
Het zou kunnen dat coolbits de overgeklokte settings niet toepast bij het opnieuw opstarten. Dat is bij mij ook het geval. Daarom gebruik ik de low level hardware overklok optie bij het progje rivatuner.
Om de controleren of coolbits echt de overgeklokte settings toe past, moet je letten of je monitor ff uit en weer aan gaat. Dan worden namelijk de nieuwe kloksnelheiden toegepast...

Verwijderd

1. Na het instellen restraten.
2. Meestal merk je bij een beetje overklokken ook weinig/geen prestatieverschil.

Verwijderd

je kan eens kijken of je alles uit hebt staan wat geheugen vreet

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op dinsdag 18 december 2001 21:14 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat coolbits de overgeklokte settings niet toepast bij het opnieuw opstarten. Dat is bij mij ook het geval. Daarom gebruik ik de low level hardware overklok optie bij het progje rivatuner.
Om de controleren of coolbits echt de overgeklokte settings toe past, moet je letten of je monitor ff uit en weer aan gaat. Dan worden namelijk de nieuwe kloksnelheiden toegepast...
Gebruik dan Powerstrip, dan gaat je monitor niet uit/aan maar wordt je snelheid toch aangepast. Ik geloofde het eerst ook niet, zette alles lekker hoog in powerstrip omdat ik dacht dat het toch niks deed, ff benchmarken en zag opeens de neus van Max Payne langer worden :+

MechWarrior || Monsters Game