Toon posts:

betaal pas in 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zie titel
dit kan bij dixons
er was al n topic over kan m alleen ergens vinde
kan ik dit gewoon doen of komen er onverwachts hoge kosten bij behalve adm kosten?
of heeft iemand ervaring

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09
staat er toch altijd bij ? :?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:43

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
wel 's gedaan
je word overspoeld met reclame en bagger
kunt beter gewoon kope

Tweakers Discord

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
je betaald gewoon een paar procent meer :) gewoon sparen >:)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
dan betaal je over een paar jaar nog steeds voor je dan weer verouderde hardware. :r
dat lijkt mij niet leuk hoor, je kunt beter sparen lijkt me. :)

🌞🍃

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

meestal betaal je iets meer, maar je moet wel bedenken dat je dan over 3 jaar voor iets betaald wat je misschien niet eens weer hebt..

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
Is waarschijnlijk via het bedrijf comfortcard. Werken wij op ons bedrijf ook mee.

Als dit idd het geval is werkt het als volgt:

Je betaald eenmalig 49,95 administratiekosten. Dan kan je aflossen hoe veel/weinig je wilt tot halverwege januari 2003. Heb je dan niet alles afgelost, dan moet je over dat bedrag rente gaan betalen die vrij asociaal hoog is (tussen 20 en 25 procent op eff. op jaarbasis). Al met al bestwel interessant als je alles voor 2003 heb afgelost.. maarre, wat kan er dan ZOOO interessant bij de dixons zijn dat je er voor moet lenen? :+

Verwijderd

en over wat voor dingen hebben we het dan want ik ken die winkel niet...

Verwijderd

Topicstarter
d8 aan n laptop

Verwijderd

Dit gaat via de bedrijven Confort Card of Primeline. En het werkt als volgt. U dient een id-kaart of paspoort mee te nemen en een bankpas vervolgens krijgt je wat vragen over je werk, koop of huur huis getrouwd of niet enz.

Aan de hand hiervan bepaald Primeline of je creditwaardig bent. Er zitten verder geen addertjes onder het gras. Alleen de administratiekosten maar betaal wel voor de deadline het volledige bedrag anders ben je de lul, want dan wordt over de gehele periode rente berekend van zo;n 20%

• B1tchwax
Zie net op de dixons website dat ze inderdaad met comfortcard werken. Heb er tot nu toe vrij postieve ervaringen mee... en die administratie kosten van 5 tientjes zijn te verwaarlozen op zo'n bedrag :)

Meer info op www.comfortcard.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 19:07 schreef DataBeest het volgende:
dan betaal je over een paar jaar nog steeds voor je dan weer verouderde hardware. :r
dat lijkt mij niet leuk hoor, je kunt beter sparen lijkt me. :)
je betaald na 1 jaar
zo snel verouderd n laptop toch niet

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Zou dit soort dingen dus mooi niet doen, probeer zoveel mogelijk te sparen en koop dan iets wat je graag wil.
Dat "betaal later" gedoe is een soort van lening en leningen moet je zo min mogelijk hebben vind ik.
Want als je een keer krap zit kun je niet betalen en ben je de lul.
Sparen mensen..sparen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• B1tchwax
Heh.. je betaald dus geen termijnen... :)

Verwijderd

Topicstarter
tis dus wel te doen

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 07:32

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op dinsdag 18 december 2001 19:13 schreef B1tchwax het volgende:
maarre, wat kan er dan ZOOO interessant bij de dixons zijn dat je er voor moet lenen? :+
En bij jou dan wel?? Vertel Vertel. Of durf je je bedrijfsnaam niet eens te noemen?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• B1tchwax
Heh.. entegendeel.. mijn bedrijf is voor de tweaker niet interessant :)

Maarre.. ik denk dat wij wel wat meer kennis en service kunnen leveren dan een dixons :)

Werk trouwens in een Funtronics :+

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op woensdag 19 december 2001 01:29 schreef B1tchwax het volgende:
Heh.. entegendeel.. mijn bedrijf is voor de tweaker niet interessant :)

Maarre.. ik denk dat wij wel wat meer kennis en service kunnen leveren dan een dixons :)

Werk trouwens in een Funtronics :+
Jup en kijk: Jij hebt in dat geval een winkel vol met pc's enzo. Dixons heeft een winkel met van alles. Audio, GSM, Video, Foto, PC... Van al die dingen moet je aarig wat weten, en das vrij lastig. Ik werk er nu 2 jaar, en heb zelfs nu nog wat moeilijkheden met fotocamera's (normale) af en toe. De rest gaat goed.

Maar wat je met service wilt uitblinken, is dan de vraag... Waarom zou Dixons geen service hebben of slechte? VERTEL!!!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18
Sta je dan ook niet geregistreerd bij bureau krediet registratie? Kan nooit in je voordeel zijn om daar bekend te zijn.

There is no place like 127.0.0.1

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Op woensdag 19 december 2001 08:20 schreef Primator het volgende:
Sta je dan ook niet geregistreerd bij bureau krediet registratie? Kan nooit in je voordeel zijn om daar bekend te zijn.
Bij het BKR sta je geregistreerd als je een lening hebt lopen of een vorm daarvan.
Zoals een hypotheek, een mobiel abonnement, lease, echt van alles.

• agent327
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Bij dit soort acties zou je nog kunnen overwegen korting te bedingen wanneer je nu betaald. Ze hebben immers hun geld al zodat ze dit weer kunnen investeren of rente van kunnen trekken.

Wanbeleid is ook beleid.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ja, daar sta je dan waarschijnlijk wel bekend. Is handig als je ergens anders ECHT een lening voor nodig hebt, een huis bijvoorbeeld. Je blijft daar 5 jaar in de boeken staan, als ik mij niet vergis. (we sturen er wel eens een dubieuze klant heen.... >:))

• Primator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:18
Het is toch een vorm van lening, je moet toch altijd de kleine lettertjes lezen

There is no place like 127.0.0.1

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 09:55
Op woensdag 19 december 2001 08:20 schreef Primator het volgende:
Ja, je word idd geregistreerd bij het BKR.
Dit kan nadelig zijn als je een hypotheek wilt hebben.
Op woensdag 19 december 2001 08:24 schreef Herman het volgende:
Ja, daar sta je dan waarschijnlijk wel bekend. Is handig als je ergens anders ECHT een lening voor nodig hebt, een huis bijvoorbeeld. Je blijft daar 5 jaar in de boeken staan, als ik mij niet vergis. (we sturen er wel eens een dubieuze klant heen.... >:))
Ja, je blijft daar wel in de boeken staan, maar dat maakt niet uit. Wat uitmaakt is of je nog steeds een schuld hebt bij Comfortcard. Wat ook vermeldt staat is of je een wanbetaler bent of niet.

Coïtus ergo sum

• Proggy
  • Laatst online: 27-03 10:15
NOOIT DOEN!!!!!!!!!!!

Ben ik ook ooit ingestonken en je betaald je scheel!!! Je kan veel beter een lening afsluiten bij de bank want dan betaal je na dat jaar veel minder rente en krijg je niet elke week een telefoontje + herinnering + sms met gezeik dat je bedrag wat je moest betalen nog niet binnen is terwijl het allang onderweg was of er zou moeten zijn.

Ik snap dat jij denkt dat je het eerste jaar toch geen rente hoeft te betalen maar je als je nu geen geld voor een notebook hebt heb je dat over een jaar ook niet!

Oftewel: -Flink gaan sparen!
-Geld lenen van de bank (Doorlopend krediet)
-Alles uit je hoofd zetten!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:20
Voor registratie bij het BKR moet je volgens mij 1000,- piek of hoger hebben gekocht (voor laptop denk ik, dat je er overheen zit :o Maar een mobiel abbo, denk het nie >:)

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Bij dit soort acties zoals: KOOP NU, BETAAL IN 2003, hoef je vrijwel nooit geen rente over het bedrag te betalen mits je op tijd betaald. Maar bij een lease, zodat je elke maand een vast bedrag per maand betaald over 3 jaar, kost je aardig wat duiten meer inderdaad.

Verwijderd

ten eerste zou ik nooit bij dixons kopen , want die lui zetten je af (ja ik heb er ervaring mee) en koop dan iig geen compaq!(ook ervaring mee) maar ja je moet het zelf weten natuurlijk , dit was mijn mening maar...

Verwijderd

Nooit doen dus!
Pagina: 1