Ik ben op zoek naar een webhost en aangezien ik een java liefhebber ben zou ik ook graag jsp,servlets en java mogelijkheden hebben zodat ik daar ook wat mee op mijn home page kan experimenteren. Ik heb gesearched maar niets gevonden. Het liefst 20mb of meer en meer dan fl 20 per maand vind ik al behoorlijk hoog worden.
Kertje dit is wel heel erg kort door de bocht. Aangezien er in NL erg weinig (ik ken er zelfs geen) hosters zijn die JSP en Servlets faciliteiten aanbieden. Als je even op webselect kijkt, zie je dat de bedrijven die dit zogenaamd aanbieden er absoluut niets over op hun sites schrijven.
De topicstarter heeft hier dus absoluut niets aan IMHO. Maar destemeer aan de ervaringen van anderen
De topicstarter heeft hier dus absoluut niets aan IMHO. Maar destemeer aan de ervaringen van anderen
ik ben inderdaad al een paar bedrijven tegengekomen die volgens webselect jsp aanbieden maar de sites zijn of slecht (dus zeker niet daar bij) of je kan totaal geen info vinden. Hmm.. Jammer...
Voor "experimenteren" zou ik echt geen webhosting nemen, maar gewoon iets als een linux-doosje lokaal of zelfs op je workstation de boel installeren.
Werkt bij mij prima, je kan er veel sneller naar uploaden/etc en je hebt dan gewoon volledige controle met maar weinig kosten.
Werkt bij mij prima, je kan er veel sneller naar uploaden/etc en je hebt dan gewoon volledige controle met maar weinig kosten.
er staat nog een server op mijn werk die ik voor allerlei doelenden kan misbruiken (draai op dit moment site daarop voor vrienden en hun ISS2 kampioenschap). En zometeen gaan we daarop ook met JSP en Tomcat aan de slag. Maar had het gewoon leuk gevonden om er een beetje mee te experimenteren op mijn eigen pagina`s. Weten jullie dan nog een andere webhost (liefs nederland ivm betaling) die beetje ok en goed(koop) is? Liefst ook met domein registratie bij hun. En dan heb ik niet zozeer behoeft aan: webselect maar meer aan jullie ervaring.
Verwijderd
uhm, ik ben niet zo;n java koning, maar ik heb bij 2 providers javaapps aan het werk gekregen (en nee ik bedoel geen javascriptOp dinsdag 18 december 2001 19:19 schreef HGM het volgende:
Kertje dit is wel heel erg kort door de bocht. Aangezien er in NL erg weinig (ik ken er zelfs geen) hosters zijn die JSP en Servlets faciliteiten aanbieden. Als je even op webselect kijkt, zie je dat de bedrijven die dit zogenaamd aanbieden er absoluut niets over op hun sites schrijven.
edit:
beide bedrijven hebben het niet op de site staan heb ik net ff gecheckt, je ken toch gewoon die hosters mailen die niet op de site hebben staan dat ze die dignen doen? nee heb je en ja ken je krijgen...
Als je dan ook eventjes verteld welke tweeOp dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef Kertje het volgende:
[..]
uhm, ik ben niet zo;n java koning, maar ik heb bij 2 providers javaapps aan het werk gekregen
Verwijderd
widexs (daar draait het) en shockmedia (daar zou het moeten werken, heb nl half jaar geleden gemailt of ik de site van widexs kon overzetten, was mogelijk, heb ik nog niet gedaan... luiOp dinsdag 18 december 2001 20:22 schreef HGM het volgende:
[..]
Als je dan ook eventjes verteld welke twee
En weer een spam afzeik topic ...
Verder is hetzoeken van een ebhosternou niet echt spannend c.q. advanced.
Verder is hetzoeken van een ebhosternou niet echt spannend c.q. advanced.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()